Skip to main content

Ik ben niet de enig die last van de overstap van XS4ALL naar KPN.  Ooit bij installatie is er een monteur geweest van XS4ALL, die heeft alles aangelegd. Nu ervaren we hetzelfde als andere mensen hier. 

De TV geeft regelmatig tijdens het tv kijken code 843 aan, wifi en  vaste telefonie doen het dan wel. Daarnaast happert de tv regelmatig, het beeld blijft dan 10 a 20 sec hangen. Ook bij terug kijken bij allerlei tv zenders.

Met XS4ALL nooit problemen gehad, graag duidelijke oplossingen geven want dit is niet gewenst en leuk.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Gerben de Graaf . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat je nu deze problemen ervaart. Mag ik vragen welk modem jij thuis hebt staan? Als dat een fritzbox is, ben ik benieuwd naar het type.

Zou je in het geval van een Fritzbox ook eens willen proberen om de wizard van KPN te doorlopen? Die zit hoogstwaarschijnlijk in de webinterface van de Fritzbox verstopt. 


Afgelopen zaterdag 6-8 om 9.00 kreeg ik uw antwoord via de mail.

Ik heb inderdaad een Fritz!box 7590MR. Dit apparaat heeft 4 knopjes aan de voorkant, hoe kan ik de wizard van KPN opstarten? Toen der tijd is er monteur van XS4ALL geweest die alles heeft aangesloten, 


@Gerben de Graaf : Je kunt het beste even bellen met je eigen helpdesk. Die helpen je er zo doorheen:

https://www.xs4all.nl/contact/

 

Bel ons: 020 398 76 66

Klantenservice

Voor antwoord op uw vragen over onze diensten, abonnementen, facturen, enzovoort.

Werkdagen 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur

Technische ondersteuning

Voor technische hulp bij uw internetverbinding, wachtwoord of website.

Dagelijks 8.00 - 22.00 uur