Skip to main content

Beetje jammer dat je tegenwoordig ook al niet meer contact kan krijgen met iemand van kpn maar dat ter zijde.

Ik vind het erg kwalijk dat als ik mijn abbonement omzet van alles in 1 naar internet dat ik niet de voordelen krijg die een nieuwe klant krijg, ondertussen zijn we al een lange tijd “trouw” aan kpn en dan krijg je blijkbaar niet dezelfde behandeling als nieuwe klanten. Ik zou ook wel graag de wifi versterkers willen hebben gratis bij het pakket zoals bij een nieuwe klant.

Ik hoor er graag van.

Met vriendelijke groet,

 

Daan Cornelisse

Dat willen we allemaal maar dat is onbetaalbaar natuurlijk. 2 miljoen super Wi-Fi's weggeven is echt veel geld. Bijna 300 miljoen euro!! En jij hebt ook ooit korting gehad toe je klant werd. 


En als we dan als 2 miljoen klanten weggaan dan kost dan lijkt mij ook heel veel geld. Maar laten we tot een oplossing komen i.p.v. iets ontkrachten. Zoals je zegt je wilt zelf ook wel graag zo'n wifi ding, als ik mijn abbo opzeg wat ook kosteloos is en tussen aanhalingstekens een nieuwe klant word dan krijg ik toch ook zo'n ding. En volgens mij is de korting die ik destijds heb gehad niet in verhouding met deze aanbieding.


Nee, je krijgt niet die aanbieding als je opzegt en weer aanmeldt, daar moet een jaar tussen zitten.

Het merk van mijn auto geeft 4000 euro korting als ik nu een auto bij ze koop. Heb gevraagd waarom ik die korting niet krijg zonder een auto te kopen. Ik ben al 12 jaar klant bij ze. Wat denk je? Nou moe, nee dus!

De vraag die je stelt komt op dit forum steeds weer terug. Een marketing “truc” is mensen een kado of korting geven. Dat bestaande klanten zich tekort gedaan voelen is een logische reactie maar onterecht. Dat een ander een voordeeltje heeft doet immers niets af aan de dienst die je nu afneemt voor de prijs die je er voor betaalt. Daar verandert niets aan. In feite is het een soort jaloezie op die ander. Slechte eigenschap die bij mensen diepgeworteld is.

 

 


Ik heb je privebericht gelezen en ik neem je zeker niet in de maling. De strategie van kpn en eigenlijk iedere provider is dat nieuwe klanten een welkomstbonus krijgen in de vorm van een kado of korting. Dus wil je daar gebruik van maken zal je dus over moeten stappen. Om nieuwe klant bij  kpn te worden moet je zes maanden geen klant zijn geweest. 


Valt op dat u zo veel weet van alle regelingen e.d. daarom heb ik toch het gevoel dat ik door iemand in de maling word genomen als men zegt dat u niet in dienst ben van KPN….


Ziggo doet precies hetzelfde: nieuwe klanten krijgen versterkers, bestaande klanten niet.


Nee, je krijgt niet die aanbieding als je opzegt en weer aanmeldt, daar moet een jaar tussen zitten.

Het merk van mijn auto geeft 4000 euro korting als ik nu een auto bij ze koop. Heb gevraagd waarom ik die korting niet krijg zonder een auto te kopen. Ik ben al 12 jaar klant bij ze. Wat denk je? Nou moe, nee dus!

De vraag die je stelt komt op dit forum steeds weer terug. Een marketing “truc” is mensen een kado of korting geven. Dat bestaande klanten zich tekort gedaan voelen is een logische reactie maar onterecht. Dat een ander een voordeeltje heeft doet immers niets af aan de dienst die je nu afneemt voor de prijs die je er voor betaalt. Daar verandert niets aan. In feite is het een soort jaloezie op die ander. Slechte eigenschap die bij mensen diepgeworteld is.

 

 

Nee gekkie, je stelling is onjuist. Als je een auto least dan zou je nog een soort van gelijk hebben maar bij een auto kopen dat gaat niet eens bij KPN ik kan toch geen DSL lijn opkopen en dan vervolgens mijn eigen protocol hierover heen draaien zodat ik met de rest van de wereld kan communiceren. Als je een auto least en niet dezelfde korting krijgt als een nieuwe klant bij wederom afsluiten van een nieuw jaar contract dan is dit gewoon oneerlijk en of dit nou een markering stunt is of niet je kan niet bij opnieuw afsluiten bij de een zeggen je krijg voordelen en bij de ander niet. Volgens mij neem ik exact hetzelfde af als die nieuwe klant echter al een vele langere tijd dus daar heeft KPN lijkt mij dan meer aan dan om te zeggen ik haal 10 nieuwe klanten binnen die nog langer niet de inleg hebben in het bedrijf als dat bestaande klanten hebben die gewoon blijven. Als ik jaarlijks naar een andere provider ga heb ik deze voordelen wel alleen hebben de bedrijven geen voordeel aan hun klanten omdat ze tevreden zijn met de dienstverlening en daarom blijven. Ik kan ook een hoop poeha uitslaan in een stukje tekst maar dit maakt het nog niet gerechtvaardigd.


Gekkie? Goed joh. Prettige dag verder.


Gekkie? Goed joh. Prettige dag verder.

Ja sorry Ernst-Jan ik vind je stelling erg gek. Ik vind het ook heel tekenend dat je daar dan geen weerwoord op hebt. Maar alles best super KPNers ik donder gewoon op naar een andere provider na 5 jaar. Top prestatie weer van KPN.


@jammerheur , als vaste klant van KPN krijg je inderdaad niet helemaal hetzelfde als een nieuwe klant. Ik heb via Mijn KPN gekeken en ik als bestaande klant van KPN krijg toch nog zo her en der korting.
 

 


@jammerheur , als vaste klant van KPN krijg je inderdaad niet helemaal hetzelfde als een nieuwe klant. Ik heb via Mijn KPN gekeken en ik als bestaande klant van KPN krijg toch nog zo her en der korting.
 

 

Volgens mij is dit de korting die nieuwe klanten dan ook zouden krijgen maar ik ben er over uitgesproken dankzij Ernst-Jan zijn super stelling.


KPN is niet echt zuinig op zijn vaste klanten, iedereen die klant wil worden krijgt wat maar de vaste klanten die “ooit” een korting hebben gehad, en ondertussen dit al weer ruim hebben terugbetaald piesen naast het net. Zeker in deze tijd zou KPN zijn vaste klanten moeten verwennen. En niet zoals nu dat je drie maanden gratis een pakket kan kiezen. 


Dat willen we allemaal maar dat is onbetaalbaar natuurlijk. 2 miljoen super Wi-Fi's weggeven is echt veel geld. Bijna 300 miljoen euro!! En jij hebt ook ooit korting gehad toe je klant werd. 

Ja “ooit” inderdaad.


KPN niet zuinig op z'n klanten?? Hoe kom je er op?? KPN is de enige provider die de beste oplossing heeft voor super goed Wi-Fi in heel het huis. Je krijgt bij slecht Wi-Fi 2 Wi-Fi versterkers gratis. Die moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox of denk jij ook dat je slecht Wi-Fi draadloos beter kan maken??