Skip to main content

Hallo, al jaren trouw lid van KPN.  Maar ben het echt spuugzat!! Al jaren van het kastje naar de muur. Ik heb een lager abonnement en twijfel of ik die wil verhogen omdat ik niets anders dan beloftes krijg en geen oplossing. Ondertussen moet kind haar toetsen maken en hapert het internet en is traag. Van de max 50 mbit heb ik 11 mbit!! Maar ik mag wel steeds betalen. Nu is er een 4 g modem belooft, die dus niet komt. Mevr  ia de chat zou de opdracht nogmaals geven. Weer geen antwoord. Net met iemand gebeld. “Ik kan niets voor u doen,  voordat collega er op terug komt!! He, Hoezo!? Maar dan krijgt u nu 100 gg op uw mobiele nrs voor een hotspot. Hoe lang is die dan geldig? Ja, tot hij op is. 
dan krijg je een berichtje dat het maar een week is! Hoe is het nu eigenlijk zeg! 
zeer zwaar teleurgesteld! In juni/juli lopen de abonnementen van de mobieltjes af. Misschien een goede tijd om maar eens over te stappen!

 

 

Het is te schandalig voor woorden.


Het is te schandalig voor woorden.

Ga je dit nu overal posten?


Er is nu wéér een melding gedaan dat het modem verstuurd moet worden. Maar ik krijg ook geen hoogte van de extra gb’s. “Die worden zichtbaar als je eigen gb ‘s op zijn”. Maar die 100 gb zijn maar een week geldig. Dus hoe zit het dan met de rest van de maand? 


Het is te schandalig voor woorden.

Ga je dit nu overal posten?

Zou het nodig zijn denk je? Zoveel ellende doorlezen kan ik niet aan op 1 dag. 


@Jane45 maar wat is er nou precies aan de hand? woon je ver van de centrale waardoor een hogere snelheid niet kan? vertel eens wat meer als je wil.


Het is te schandalig voor woorden.

Ga je dit nu overal posten?

Zou het nodig zijn denk je? Zoveel ellende doorlezen kan ik niet aan op 1 dag. 

Arme ziel...


Bedankt voor je interesse Joep1965, Hoe kan ik er achter komen dat ik te ver van een centrale woon? Tot 1 ½ maand geleden heeft alles meerdere jaren goed gefunctioneerd. Maar wellicht is er ergens iets veranderd? Van de KPN krijg ik verder geen informatie, behalve dat het probleem is doorgezet naar de ‘backoffice'. Maar sindsdien niets meer vernomen.


Het is te schandalig voor woorden.

Ga je dit nu overal posten?

Zou het nodig zijn denk je? Zoveel ellende doorlezen kan ik niet aan op 1 dag. 

Arme ziel...

JaunNegro, hoe bedoel je?


Volgens mij staat er een zender in de buurt. Maar dan zeggen ze dat we in een buitengebied zitten. Abonnement verhogen heeft dus geen zin. We hebben al vele monteurs gehad, die allemaal wel wisten waar het aan lag. Één wist zelfs te vertellen dat het aan ons ligt. Tuurlijk. Ondertussen staat het huis vol met apparatuur. Betaal ik net zoveel als een kennis, die glasvezel heeft.


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  Wat zegt deze site https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm of sneller internet buitengebied leverbaar is?


Goedemorgen @Jane45, wat rot dat je verbinding al jaren niet goed werkt. Ik begrijp uit je berichten dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad en er een melding aangemaakt is. Dat is een goede stap, meestal betekent dit dat de Technische Dienst ermee bezig gaat. Als je je gegevens in je forumprofiel zet, kan ik voor je nakijken hoe het er voor staat. Geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

@Zakkenwasser Ik zie dat je een eigen topic hebt en dat Joep je daar al te hulp geschoten is. Zo gauw je topic aan de beurt is helpen we je daar verder. Als je reactie iets bijdraagt aan het topic waarin je reageert is het natuurlijk prima. Hou het anders gewoon bij je eigen topic, zo houden we het overzichtelijk hier op het forum en kunnen we iedereen het beste helpen.