Skip to main content

Ik kreeg vanavond ook een jongen van kpn aan de deur die beweerde mijn glasvezel aansluiting te komen controleren (glasvezel aangelegd t/m in de meterkast die zich buiten mijn appartement bevind, maar nog niet binnenshuis. Kreeg en soort kruisverhoor, hij rommelde voor de vorm wat in de meterkast en kwam daarna met dat ik echt naar kpn zou moeten overstappen. Toen ik vertelde wat ik betaalde bij ziggo en dat ik zelf alles al had uitgezocht bleef hij drammen. Ik vroeg of hij de aansluiting kwam controleren of een colporteur was, waarop hij antwoordde dat hij beide was. Er werd door deze jongen geen mondkapje gedragen en hij hield geen 1,5m afstand. Overigens lag ons appartementencomplex nadat de glasvezel was aangelegd vol met rotzooi (kabelhulzen, etensresten, etc) waardoor ik waarschijnlijk ongedierte in mijn appartement heb gekregen en hiervoor dus ook onkosten gemaakt. Ik vind de werkwijze van kpn letterlijk en figuurlijk alles behalve netjes.  

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

@sunbow Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met een collega, dit is uiteraard niet de werkwijze die we willen hanteren. 

Ik wil hier graag melding van maken, zou je daarom voor mij in ieder geval je postcode en huisnummer kunnen invullen in je forumprofiel? 

Voor wat betreft de aanleg van glasvezel, dit wordt gedaan door KPN Netwerk.

Op het moment dat zij inderdaad de boel niet netjes hebben achtergelaten zou ik willen adviseren dit bij hen te melden middels het contactformulier.Â