Skip to main content

Bij graafwerkzaamheden bij ons voor de deur heeft de netbeheerder de kabel van KPN geraakt. Ik heb nu dus geen telefoon, internet of TV meer. Bij doorverbinden via KPN klantenservice wordt de verbinding verbroken. Ik ben afhankelijk van de diensten van KPN ivm thuiswerken. Graag directe actie of een noodpakket?

Bij graafwerkzaamheden bij ons voor de deur heeft de netbeheerder de kabel van KPN geraakt. Ik heb nu dus geen telefoon, internet of TV meer. Bij doorverbinden via KPN klantenservice wordt de verbinding verbroken. Ik ben afhankelijk van de diensten van KPN ivm thuiswerken. Graag directe actie of een noodpakket?

Als je belt met 0800-0402 en je spreekt het woord “storing” in zou je wel moeten worden doorverbonden met een klantenservice medewerker. 


@Riet De Vos Dat is natuurlijk even balen en ik snap volkomen dat je dan afhankelijk bent van de verbinding. Vaak melden de partijen die deze werkzaamheden uitvoeren zich rechtstreeks bij KPN voor een herstel. Verder kan ik mij aansluiten bij het advies van @Ward_ voor rechtstreeks contact ben je het snelst geholpen via 0800-0402. Ben je er nog doorgekomen? 


Ik heb de storing gemeld bij KPN. Hoop dat ze snel komen want zonder wordt het nu lastig werken.


Dit is de breuk….

 


@Riet De Vos Ai dat is inderdaad een forse schade 😞 . Ik hoop ook dat alles snel weer is hersteld en als ik nog wat kan doen dan help ik graag. 


Inmiddels is de schade gerepareerd en doet alles het weer thuis. 


Kijk dat zijn goede berichten Riet. Fijn dat het weer werkt! Ik wens je een fijne avond en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!