Skip to main content

ik zag dat de kabel van buiten naar het isra punt (oude lasdop, die niet helemaal compleet meer is) erg beschadigd is. de loodkabel is gebroken en de 4 signaalkabeltjes liggen los. 

is het mogelijk dat dit gerepareerd wordt? (alles werkt overigens nog wel gewoon)

 

Hi Ag, welkom hier. 

Dat ziet er inderdaad niet uit zoals het hoort. Ik ben verbaasd dat het nog goed werkt zo. Je weet zeker dat dit de xDSL kabel is?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik een monteur aan kan sturen die dit vrijblijvend voor je nakijkt. 
 


Ik heb mij profiel aangepast met de info die ik beschikbaar heb. 

of deze kabel een xDSL kabel is weet ik niet, maar dit is (naast de coax kabel links op de foto) de enige kabel die van buiten mijn huis in komt.

de kabel leid naar een telefoon stekker waar vervolgens mijn modem op aangesloten is. 

ik hoor graag of het mogelijk is dat er een monteur naar kan komen kijken. 


Dankjewel voor je gegevens, ik vind je echter niet op je opgegeven postcode en huisnummer. Is KPN/Telfort/XS4ALL wel je provider? 


mijn internet provider is Tele2. maar de aansluiting tot aan het isra punt is van KPN zover ik weet.  (PTT staat er op de lasdop)

of zie ik dit verkeerd?


Duidelijk. Nee, dit zie jij goed. Je provider is echter je aanspreekpunt. Jij zit nu op het forum bij KPN de provider. Dit hoor je bij Tele2 te melden zodat ze KPN Netwerk NL kunnen aansturen, de partij waar zij de diensten inkopen. 

Kortom: ik kan je hier alleen helpen als je een contract hebt bij KPN als provider. Ik moet je dus helaas doorverwijzen naar Tele2. 


oke bedankt voor de informatie.

ik zal dan met tele2 contact opnemen.