Skip to main content
Beantwoord

Kabel kapot bij werkzaamheden

• March 16, 2021
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Ziggo is vanochtend in onze straat begonnen met werkzaamheden en heeft daarbij onze internetverbinding gesloopt. Zij geven aan dat ze het bij KPN hebben gemeld, maar ik kan dat met geen mogelijk controleren. Weet nu ook niet of en wanneer iemand komt om dit op te lossen. 

Waar moet ik zijn? Wie kan me verder helpen? Zo wordt thuiswerken natuurlijk erg lastig. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @TeunVR, welkom! Sorry voor de late reactie :-(. Is het inmiddels opgelost? Anders kijk ik graag of ik dit toch ook intern aan kan kaarten. Ik heb in ieder geval een gratis 100 GB databundel op je mobiele nummer gezet. Mocht het nog niet verholpen zijn, kan je je telefoon tijdelijk als een hotspot gebruiken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2021

Ha @TeunVR, welkom! Sorry voor de late reactie :-(. Is het inmiddels opgelost? Anders kijk ik graag of ik dit toch ook intern aan kan kaarten. Ik heb in ieder geval een gratis 100 GB databundel op je mobiele nummer gezet. Mocht het nog niet verholpen zijn, kan je je telefoon tijdelijk als een hotspot gebruiken.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@TeunVR We hebben nog geen nieuwe reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat het intussen opgelost is, of op zijn minst dat het herstel in gang gezet is. Zo niet of als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel.