Skip to main content

Hallo  , gisteren donderdag 23/09 hebben de onderaannemers van Delta door graafwerkzaamheden onze kpn-kabel stuk getrokken. Na telefonisch contact , werd er een monteur gestuurd die de schade moest onderzoeken. En nu komt het , hij ging bellen voor een reparatie te laten uitvoeren , na 15 min kwam hij terug om te zeggen ze komen pas maandag , hadden er meer gedupeerden geweest had de reparatie de avond zelf plaats gehad. Kan iemand mij vertellen wat voor service dit is , van vrijdag tot maandag zonder internet.wat verschil maakt dit nu uit of je alleen of met 5 gedupeerden bent. Tenslotte is de kabel stuk door werkzaamheden van delta. En ik ben de pineut. Sorry dit vind ik echt niet kunnen. 

Grt stef

 

Voor u maakt het niet uit, maar voor KPN wel. 1 aansluiting is vanuit KPN bezien niet de moeite waard om daar een graafploeg voor te laten werken 's avonds of in het weekend. Het is gewoon een keiharde zakelijke afweging. 


Tja, als er geen grote noodzaak is omdat er maar 1 verbinding uitvalt word er echt geen dure storingsploeg ingezet, dan word het gewoon in de werkzaamheden ingepland, en er is in die planning dus schijnbaar maandag pas een gaatje vrij om dat aan te pakken.

Ik vermoed dat je beter kunt klagen bij Delta, zij hebben de schade veroorzaakt, hier kan KPN weinig aan doen, ook al gebeuren dit soort dingen dagelijks.


 Ojee @Stef2404, wat enorm balen deze situatie :slight_frown: 

Het klopt uiteraard dat Delta hier de veroorzaker is en dat wij deze situatie ook maar voor de voeten geworpen krijgen, het is echter wel erg zuur dat je nu dubbel pech hebt omdat Delta alleen jouw kabel heeft geraakt :worried: Heb jij of iemand anders in je huishouden wellicht een mobiel nummer van KPN of Telfort?

Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik of het me lukt om daar extra data aan toe te voegen zodat je het weekend in ieder geval online kunt blijven! Ik kan geen data toevoegen aan nummers die niet bij KPN zijn ondergebracht, dus als niemand over een KPN/Telfort nummer beschikt kan ik helaas niks doen om jullie eerder dan maandag weer van internet te voorzien. Hoop dus dat je goed nieuws voor me hebt en dat er zo een nummer in je profiel staat waar ik mee aan de slag kan gaan!


Zoals bij wonder , stond er deze ochtend een monteur die de kabel hersteld heeft . Gered 😃


Hoi @Stef2404

Fijn om te horen dat alles weer is hersteld :blush:!