Skip to main content

Hallo,

 

ik had een vraag. Mijn konijn heeft per ongeluk de inthernet kabel voor een deel doorgebeten die het kpn kastje verbind met de router. Het gaat om de kabel met de gele uiteinde. De WiFi doet het nog goed, maar toch wil ik die vervangen. Ik heb de kabel nog van de vorige router.

 

kan ik die kabel er zelf uithalen en koppelen met het nieuwe draad? Of moet je het netwerk helemaal omzetten en aanmelden. 
 

alvast bedankt!

Hallo @Willemijn van Dijk , je kunt de oude kabel zelf eenvloudig vervangen door een andere, je hoeft niets aan instellingen te wijzigen.

 


Super! Dus kan ze er gewoon uitrekken en de nieuwe erin doen en dan doet die het weer?


Super! Dus kan ze er gewoon uitrekken en de nieuwe erin doen en dan doet die het weer?

Hallo @Willemijn van Dijk , inderdaad, het is misschien wel verstandig even de stroom van beide apparaten te halen, daarna de kabel wisselen en dan de stroom er weer op, eerst de stroom op het modem en dan een paar minuten laater de stroom op het tv-kastje en dan moet alles weer gewoon werken.

Succes.

 


@Willemijn van Dijk Dat klopt. Gewoon de oude kabel eruit en de nieuwe kabel erin. En natuurlijk het konijn goed in de gaten houden… :rabbit2:

Piet.