Skip to main content

Wij zitten ook met een kabelbreuk vlak voor het weekend. Vanmiddag om 13.00u met graafmachine kabel doormidden en monteurs zouden binnen drie uur hier zijn. Het is nu vrijdagavond 18.00u en ik begin bang te worden dat dit niet meer vandaag wordt opgelost. Met bellen schiet ik ook niks op en ik werk thuis dus het is gewoon waardeloos maar ja... we zullen het zien!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Oei, @DaanDaan, dat is niet zo mooi. Zijn er uiteindelijk nog/al monteurs geweest? Of zit je nog steeds zonder diensten? In dat laatste geval, wil je jouw forumprofiel invullen? Dan kan ik kijken wat de status is. Vul ook, als je een KPN mobiel abonnement hebt, je 06-nummer in. Dan kan ik je in ieder geval voorzien van extra mobiele data. Reageer hier even weer als je het profiel hebt ingevuld.


Hoi Erik,

We hebben helaas nog niemand gezien en ik moet morgen weer thuiswerken.
Ik heb mijn profiel verder ingevuld maar heb geen mobiel bij KPN.
Groet en fijne zondag verder!
Daniëlle

 


Dank voor het invullen van het profiel, @DaanDaan! Ik heb gelijk gekeken en ik zie nog geen technische melding. Het lijkt alsof de collega die je eerder sprak dit niet gedaan heeft, of het wellicht niet helemaal goed gedaan heeft. Excuses daarvoor. Die heb ik nu gelijk alsnog aangemaakt. Er wordt binnen een werkdag telefonisch contact met je opgenomen om een afspraak te maken voor het herstel. 

Jammer van het mobiele nummer. Als er wat meer tijd zit tussen het contact en de afspraak voor herstel kunnen we eventueel een noodpakket opsturen. Dat kan tijdens het telefonisch contact besproken worden.


Hoi Erik,

Helaas heeft de man van Kroeze Infra BV dit dan niet goed gedaan. Ik loop morgenochtend in elk geval even naar de bouwkeet want vind het best schandalig dat ze je een heel weekend en misschien nog langer gewoon laten zitten zonder kabel.

Groet,

Daniëlle 


Ah, zij hebben de melding doorgebeld. Dat verklaart waarom ik het hier niet zag. Het wordt dan immers niet onder jouw klantgegevens geregistreerd omdat jij niet degene bent die de melding maakt. Betekent ook dat ik dan de status van hun melding niet kan inzien omdat dit buiten ons klantsysteem geregistreerd is, rechtstreeks bij Infra. Er wordt dan actie op ondernomen, maar kan dus niet zien hoe en wat en wanneer. Heb je nog een update kunnen krijgen van de mensen uit de bouwkeet?


Hoi Erik,

In elk geval toch bedankt!

Vanmiddag is eindelijk de kabel weer gerepareerd en zijn we weer online:grinning:  Wat fijn!

Fijne avond,

Groet,

Daniëlle 


Goed om te horen dat het nog, relatief, snel weer verholpen is, Daniëlle. Dank dat je het even hebt laten weten :)