Skip to main content

ik heb dezelfde probleem, glaskabel is kapot door bv bij graven . Kwam monteur , gekeken , niks gedaan , beloofd noodpaket , maar die was niet geleverd , losse belofte dus. Storing nog steeds niet opgelost . storing lijn belooft dat aannemer neemt contact op , no way, niemand gebeld , ga maandag naar gemeente , advocaat inschakelen.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

Hoi @markGOR . Dat klinkt allemaal niet fijn.

Hoe is de situatie nu?


situatie is dezelfde , geen internet , geen noodpaket , gemeente op de hoogte is  sinds 8/12/2022. Vrijdag afspraak met advocaat , gemeente togevezen 


Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden met die advocaat...


Ik wil graag even meekijken.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


profile is updated


Zijn er ook andere mensen in jouw omgeving door deze storing getroffen?

Er staat een ticket voor jou open maar daar word ik niet veel wijzer van. Ik heb een toelichting geschreven met de vraag wat er nu concreet voor jou gedaan wordt. 

Ik hoop hier volgende week een antwoord op te krijgen. Mocht je eind volgende week nog niks gehoord hebben, stuur je mij hier dan een berichtje?

Ik heb de vrijheid genomen om een grote gratis bundel op jouw mobiele nummer te zetten. Mocht die opraken, geef me een seintje en dan vernieuw ik die. Je kunt je telefoon dat als hotspot gebruiken. Het is verre van optimaal maar beter dan niets.


Bedankt Erwin

Ik heb al week een elektronische sim card op mijn iPhone , met internet zonder limit. triest oudste bv van nl speelt deze games .Van uit van gesprek met gemeente advocaat , kpn kan verwachten ontzegging werkvergunning  van alle bv bedrijfswerkzaamheden . Jammer ,maar dat is realiteit , bedankt voor replay anyway

 

groeten Mark


Nooit geweten dat je bij een storing van internet de gemeente kan bellen.  Is dat sinds kort? 


ja dat mag , en dat werkt 200%