Skip to main content

Beste, 

 

Inmiddels 9 keer contact gehad met kpn, en 2 keer met kpn netwerk. Nu eindelijk voor elkaar dat ik binnenkort terug gebeld ga worden voor een oplossing.

Ik zit al 2 weken zonder internet en tv en het kost mij uren en uren om uiteindelijk niks te bereiken. Kpn wijst naar kpn netwerk en andersom. Ik hoop echt dat dit nu zeer spoedig opgelost wordt anders zal ik mij genoodzaakt voelen om een andere provider de kans te geven dit op te lossen. 
 

mvg Floris Holscher

Welkom op het forum @Floris Holscher! Dat klinkt inderdaad niet goed. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen om het proces meer te stroomlijnen. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Vul je profiel aan met in ieder geval je klantnummer en laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik voor je wat we kunnen doen. 🙂


Hi Bram! 
 

Dank voor je reactie. Ik heb gegevens aangevuld wat ik nu bij de hand heb. Ik hoop dat dit voldoende is. Mocht je nog iets specifieke info nodig hebben hoor ik het graag. 
 

mvg Floris Holscher


@Floris Holscher voor ik een monteur naar je toe laat sturen heb ik nog een paar vragen. Ik zie dat de verbinding een paar maanden actief is. Heb je voor de storing begon wel internet gehad? En is het in de eerste instantie geïnstalleerd door een van onze monteurs?


Hi Bram, 

Voor de graafwerkzaamheden begonnen werkte mijn internet perfect! Het is inderdaad geïnstalleerd door een van jullie monteurs.

 

gr Floris


@Floris Holscher ik heb voldoende reden een monteur heen te sturen. Dat kan gelukkig op korte termijn. Ik heb je een SMS gestuurd met daarin het tijdstip waarop de monteur bij je kan zijn. 🙂


Hi Bram, 

Je bent de held van de show. Wat 10 van je collega’s niet lukte is jou wel gelukt. Hartelijk bedankt voor je inzet en ik hoop dat mijn problemen snel verholpen zijn!

Fijne werkdag verder!

Groet Floris


@Floris Holscher ik zie dat het ticket keurig is opgepakt door de jongens van ondergronds. Die moeten de knak in de kabel gaan repareren. 

Omdat het goed wordt opgepakt ga ik het topic voor nu sluiten. Maar als er iets is kan je dat altijd hier laten weten. Gebruik natuurlijk in de eerste instantie altijd het daarvoor gegeven telefoonnumer. En als iets haast heeft is 0800 - 0402 altijd sneller. Maar op het moment dat je er niet uitkomt, laat het dan hier in het topic weten. Dan help ik je verder! 🙂


Bram, nogmaals hartelijk bedankt! Ben blij met jouw adequate handelen! Werkse verder vandaag.

gr Floris