Skip to main content

Bij mijn moeder is gisteren ( 2-3-2023) door een monteur een kabelbreuk ergens op straat geconstateerd. Een omwonende heeft echter in de geul welke gegraven wordt ter vervanging van de gasleidingen in de straat gezien dat de telefoonkabel naar het huis toe los is. Vandaag zou reparatie plaatsvinden maar deze is vreemd genoeg verricht bij de buren. De storing is nu dus nog steeds aanwezig. Mijn zus heeft na lang telefonisch overleg te horen gekregen dat reparatie pas over 5 dagen kan plaatsvinden.

Deze termijn is erg problematisch daar mijn moeder afhankelijk is van een medisch alarmering en monitoringssysteem.

Is het niet mogelijk om deze reparatie eerder te verrichten?

Ik hoor graag een oplossing hiervoor daar het telefonisch niet mogelijk blijkt te zijn de ernst van de situatie duidelijk te maken.

Vul even de gegevens van jouw moeder in je forumprofiel. 


Hoi @John D.J., ik kan me voorstellen dat je in die situatie graag een oplossing wilt! Op je profiel staan nog geen gegevens, nadat Noordzee daarom vroeg. Daardoor kan ik nog niet met je meekijken of er meer over zeggen. Het klinkt alsof er al wel iets loopt hiervoor.

Zoals je ziet is een forum ook niet de snelste weg, telefonisch (0800-0402) is bij zulke storingen altijd de snelste ronde om met iemand in contact te komen.Â