Skip to main content

Hallo KPN,

Sinds 15 september ben ik klant bij KPN maar tot op heden nog steeds geen gebruik kunnen maken door een kabelbreuk die nog steeds niet opgelost is. Ik wordt niet op gehoopte gehouden door Kpn. De klantenservice vertelde mij keer op keer dat ik niet in aanmerking kwam voor een noodpakket. Vrijdag 2 Oktober is er eindelijk een noodpakket verstuurd en volgens de track en tracé code komt die vandaag tussen 18:00 en 21 uur binnen. De klantenservice die ik elke dag aan het bellen ben omdat Kpn zelf geen contact met mij opneemt over de situatie weet mij keer op keer niks te kunnen vertellen over de situatie. De medewerker vertelde mij vrijdag dat er diverse afdelingen aan het werk zijn met de problemen maar die vanwege de corona niet altijd aanwezig zijn. Dit tot grote frustratie van mij de klant die al weken zonder aansluiting zit. De backoffice zou mij woensdag 30 september bellen om mij te informeren hoe het zit met de werkzaamheden bij de wijkcentrale maar tot op heden is dit niet gebeurd. Ik heb niet de enigste in de straat die niet wordt geholpen door de Kpn, meerdere klanten van Kpn hebben geen wifi maar volgens Kpn zijn er geen storingen of werkzaamheden. Als nieuwe klant van KPN vind ik het een zeer slechte zaak. De enigste oplossingen die worden aangeboden waren korting op de volgende factuur of extra mb voor mobiel. Het is te gek voor woorden. Vooral in deze corona tijd dat iedereen thuis moet werken maar dat is niet mogelijk zonder internet!

Goedemiddag @MK93, welkom op het forum!
Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee, ik durf je niet te beloven iets te kunnen bespoedigen maar hopelijk kan ik iets meer licht op de situatie schijnen. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo ik heb mijn gegevens in gevuld in de profiel

 


Bedankt voor je gegevens @MK93, ik heb het dossier er even bijgepakt en zie dat het op zijn zachtst gezegd allemaal niet soepel verloopt!
Ik zie ook dat er overmorgen (woensdag) een monteur ingepland staat. De bedoeling is dat deze monteur de problemen met de aansluiting oplost en alles werkend achterlaat!


Hallo Thomas, 

Alles wat er mis kon is mis gegaan. Dus het klopt dat het niet soepel is verlopen! ik zou vandaag voor 22 uur worden tegen gebeld worden door KPN want vandaag zou ik een noodpakket krijgen maar die is niet binnen gekomen maar wel twee wifi punten. Het noodpakket is tot 3 keer toe geannuleerd, er kon mij niet verteld worden waarom. KPN zou mij vandaag terug bellen over hoe het zit met de werkzaamheden bij de wijkcentrale waar de kabelbreuk is. Tot nu toe ben ik nog niet terug gebeld door Kpn. ik hoop dat het woensdag echt is opgelost want ik ben al weer bijna een maand klant. 


Ik kan helaas niet zien waarom het noodpakket meermaals geannuleerd is maar ik kan hem op dit moment helaas niet meer aanvragen omdat de monteur er eerder zal zijn dan het noodpakket. 
Ook de voortgang bij de backoffice die dit allemaal in behandeling heeft kan ik helaas niet inzien maar dit is natuurlijk allemaal niet de bedoeling.
Laat me vooral weten hoe het gaat woensdag!
 


Hallo Thomas ik hou je op de hoogte.


Hallo,

Vanochend stond er een monteur voor de deur. Ik was hier niet op de hoogte van gebracht. De monteur is nu al een tijdje bezig met graven. Er blijkt geen kabel breuk te zijn maar de kabels zitten onder de grond verkeerd met elkaar verbonden. 


Hmm, aangezien je voor woensdag een afspraak hebt gemaakt, snap ik dat je er nogal vreemd van opkijkt dat er nu al een monteur ter plaatse is :thinking:  Wel fijn dat die het probleem inmiddels heeft gevonden druk bezig is om de storing te verhelpen!


Ja er gaat wel heel veel mis bij Kpn want ik ben nog steeds niet terug gebeld door de backoffice. We hebben eindelijk internet verbinding.  


De internet snelheid is gemiddeld 32 download. Op dit adres is de maximale haalbare internetsnelheid 200 Mbit/s down en 33 Mbit/s up volgens de Kpn website. Ik heb nu ook een abbo voor 100mbit.


Ja er gaat wel heel veel mis bij Kpn want ik ben nog steeds niet terug gebeld door de backoffice. We hebben eindelijk internet verbinding.  

Gelukkig niet bij de mensen die de handen uit de mouwen steken. Want je probleem was dus relatief eenvoudig oplosbaar. Maar er moest wel even in jouw probleem worden gegraven. :rofl::joy::rofl:


Als klant verwacht je ook service en product als je er voor betaald

 


Best niet via wifi meten. Dat is onbetrouwbaar. Hier abo 50/5.

Via bedraad 70/30

Via wifi altijd 35/29

Dus vooral de download blijft achter via wifi (2.4 Ghz hier)

kpn.com/speedtest


Ah dat is in ieder geval al weer iets. Je ticket staat nog steeds open en we zien dit dus ook nog niet als opgelost. Ik zie de monteur voor morgen er ook nog steeds in staan dus ga er vanuit dat die er ook nog naar moet kijken. 


Hallo Thomas,

Ja het is in ieder geval iets maar nog steeds niet de snelheid waarvoor ik betaal. Ik hoop dat de monteur het morgen kan oplossen. 


Hoi @MK93, ik lees in de aantekening van de monteur dat alles goed zou moeten zijn en er maandag nog een installatiemonteur komt om de installatie af te maken!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!