Skip to main content

Ik heb ruim een maand geleden een wijziging aangevraagd van mijn abonnement. Ik krijg echter geen bevestiging en er gebeurt ook niets. Via mijnkpn kan ik geen aanpassingen meer doen, dus er is wel wat bezig. Als ik het via de chat navraag blijkt dat KPN mijn gevraagde wijzigingen heeft gekoppeld aan glasvezel. Op verzoek van KPN werk ik mee aan een glasvezelverbinding via mijn huis. Nu wordt mijn abonnement niet aangepast, omdat ik zogenaamd heb gevraagd om glasvezel. De omgekeerde wereld en er wordt ook geen oplossing geboden (heeft de monteur nog geen contact opnomen? Daar moet je op wachten). Slecht verhaal weer van KPN.

Hi @Klara211, dat klinkt allemaal heel onduidelijk, zeker aangezien er blijkbaar wel een wijziging loopt maar je geen bevestiging gekregen hebt. Goed dat je aan de bel trekt, ik kijk graag naar wat ik voor je kan doen. Er staan nog geen gegevens in je forumprofiel zie ik. Kan je dat zo volledig mogelijk voor me invullen en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?Â