Skip to main content

goede avond,

ik heb van de week een e-mail ontvangen dat er een monteur afspraak is gemaakt.

die heb ik niet gemaakt, ik kan niet achterhalen voor wat deze komt doen. 

ik kan alleen de afspraak verzetten en niet annuleren via de site. 

 

ik krijg eind dit jaar wel glasvezel aansluiting maar deze staat in de planning op mei 2023 dat de monteur komt. 

Da's wel een verschil, 2022 of 2023, @nside :) Je gegevens staan nog in je forumprofiel, dus ik heb gelijk even gekeken. Ik zie dat jij op 23 april een wijziging in je abonnement hebt gedaan. Je hebt Sneller Internet 100/10 toegevoegd. Dat is alleen niet haalbaar op je huidige, enkele, koperlijn. Er ligt echter een tweede koperlijn, en daarom gaan we die erbij gebruiken. Dit heet pairbonding, en daar is een monteur voor nodig. Nadat die geweest is, komt je internetsignaal via die beide koperlijnen binnen.

Met de pairbonding haal je, naar onze verwachting, ongeveer 55 Mbit. Dus in dat opzicht heeft de snelheidsaanpassing naar 100 Mbit niet heel veel zin. Ik zou je dan ook aanraden om, nadat de monteur geweest is om de pairbonding te activeren, de Sneller Internet weer uit te zetten. Je valt dan terug op je basis 50 Mbit abonnement. Die je dan, met de pairbonding actief, ook volledig zal halen (versus de ongeveer 28 die je nu haalt).


Goedemiddag Erik 

 

dan lijkt mij beter om de lijn gewoon te laten hoe hij nu is en de snellere internet te laten vervallen ,En de afspraak van de Montreur te annuleren. Ik kan deze niet via de site annuleren helaas 

 

zal jij deze kunnen annuleren voor mij??? 
 

mvg 

toon


@nside Ik zou de suggestie van @Erik_ toch overwegen en pairbonding eerst aan laten sluiten.
Pas daarna het sneller internet weer uitzetten. Daarmee kan je de huidige 28 Mbps bijna verdubbelen naar 55 Mbps en dan volledig gebruik maken van je 50 Mbps abonnement.


Da's wel een verschil, 2022 of 2023, @nside :) Je gegevens staan nog in je forumprofiel, dus ik heb gelijk even gekeken. Ik zie dat jij op 23 april een wijziging in je abonnement hebt gedaan. Je hebt Sneller Internet 100/10 toegevoegd. Dat is alleen niet haalbaar op je huidige, enkele, koperlijn. Er ligt echter een tweede koperlijn, en daarom gaan we die erbij gebruiken. Dit heet pairbonding, en daar is een monteur voor nodig. Nadat die geweest is, komt je internetsignaal via die beide koperlijnen binnen.

Met de pairbonding haal je, naar onze verwachting, ongeveer 55 Mbit. Dus in dat opzicht heeft de snelheidsaanpassing naar 100 Mbit niet heel veel zin. Ik zou je dan ook aanraden om, nadat de monteur geweest is om de pairbonding te activeren, de Sneller Internet weer uit te zetten. Je valt dan terug op je basis 50 Mbit abonnement. Die je dan, met de pairbonding actief, ook volledig zal halen (versus de ongeveer 28 die je nu haalt).

 

Ik wacht wel dat de glasvezel er is. 

zsl je de afspraak willen annuleren voor mij? 
 

gr. Toon


Je kunt dit inderdaad niet zelf annuleren, @nside. Dat kan alleen als wij aan onze kant de hele snelheidsverhoging annuleren. Weet je zeker dat je dit wilt doen? Het monteursbezoek kost bij jou in huis hooguit een kwartiertje voor het plaatsen van een ander kabeltje. En dan heb je wel (tot de glasvezel er is) een verdubbeling van je huidige snelheid. Zonder dat het je verder wat kost (nadat je de abonnementssnelheid weer hebt teruggezet naar 50). Als je het zeker weten wilt annuleren, geef het nog even een keertje aan. Dan regel ik dat voor je. 


Hoi Eric. 
 

ik wil deze gewoon annuleren. Ik heb ook geen zin in de kosten wat deze meebrengt kwa abonnementsgeld. Andere die kregen een brief voor gratis verdubbeling voor trouwe leden. Dacht dat dit ook voor mij gelde maar nee hoor, dus het is dan niet nodig om de aanpassing te doen. 
 

mvg 

toon


Da's wel een verschil, 2022 of 2023, @nside :) Je gegevens staan nog in je forumprofiel, dus ik heb gelijk even gekeken. Ik zie dat jij op 23 april een wijziging in je abonnement hebt gedaan. Je hebt Sneller Internet 100/10 toegevoegd. Dat is alleen niet haalbaar op je huidige, enkele, koperlijn. Er ligt echter een tweede koperlijn, en daarom gaan we die erbij gebruiken. Dit heet pairbonding, en daar is een monteur voor nodig. Nadat die geweest is, komt je internetsignaal via die beide koperlijnen binnen.

Met de pairbonding haal je, naar onze verwachting, ongeveer 55 Mbit. Dus in dat opzicht heeft de snelheidsaanpassing naar 100 Mbit niet heel veel zin. Ik zou je dan ook aanraden om, nadat de monteur geweest is om de pairbonding te activeren, de Sneller Internet weer uit te zetten. Je valt dan terug op je basis 50 Mbit abonnement. Die je dan, met de pairbonding actief, ook volledig zal halen (versus de ongeveer 28 die je nu haalt).

 

Ik wacht wel dat de glasvezel er is. 

zsl je de afspraak willen annuleren voor mij? 
 

gr. Toon

 

Prima, dan heb ik het bij dezen voor je geannuleerd, @nside.


Dank je wel