Skip to main content

Hallo, ik wil de betaling van mijn laatste factuur uitstellen maar dat lukt niet omdat die factuur niet in mijn overzicht staat. Bij de poging tot uitstellen pakt het syteem mijn vorige factuur die al betaald is en geeft dan ook aan dat het niet kan,

Hallo, ik wil de betaling van mijn laatste factuur uitstellen maar dat lukt niet omdat die factuur niet in mijn overzicht staat. Bij de poging tot uitstellen pakt het systeem mijn vorige factuur die al betaald is en geeft dan ook aan dat het niet kan.

Ik post dit voor de tweede keer omdat ik nog geen reactie heb ontvangen en het probleem er nog steeds is, ik heb nu mijn profiel ingevuld.

Admin: Dubbele topics samengevoegd 


Hallo @Rosarium , even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling ‘collections’.

Succes.

 


Ik wil KPN niet bellen, KPN moet zorgen dat de laatste factuur ook in het overzicht staat en dat daarmee betaallater wel werkt.


Hoi @Rosarium en welkom op ons forum!
Je hebt je gegevens in jouw profiel al ingevuld, dat is mooi, ik kon dus direct beginnen met het uitzoekwerk. Echter kom ik wel iets vreemds tegen. In de systemen zie ik als laatste factuur die van 6 augustus staan. Echter kijk ik in de betaalsystemen zie ik ook nog een factuur van 22 augustus. Ik kan deze factuur niet zo 1,2, 3 verklaren (heb je wellicht de incassodatum laten aanpassen voor de facturatie?) en hiervoor is telefonisch contact nodig met Collections.  Mijn advies is hetzelfde als wat @JanD net ook aangaf, neem even telefonisch contact op met 0800-0402 en vraag naar de afdeling Collections. Zij kunnen jou dan snel verder helpen