Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik kreeg 4 juni een e-mail van jullie dat de aansluiting 30 juni pas kan kan dit ook eerder?

 

Groetjes 

Chanine

Hoi @Chanine en bedankt voor jouw berichtje :)

Een goede en ook logische vraag die je stelt! Helaas is het in de regel niet mogelijk om deze datum te vervroegen, het spijt me. In verband met planningen is het onmogelijk om datums naar voren te schuiven. Er zijn in vakantietijd ook minder monteurs beschikbaar. Een nieuwe aansluiting vergt vaak 2 monteurs. 1-tje dient in de centrale het een en ander te verrichten en de ander bij je thuis (indien je een installatiemonteur hebt verzocht). Ik kan me goed voorstellen dat dit niet het gewenste antwoord is maar hoop desalniettemin dat je hiermee wel weet waar je aan toe bent!


Goedenavond,


Ik heb een tijdelijke oplossing gekregen van kpn zo’n Alcatel linkzone met 100gb heb het sinds maandag het in gebruik en werkt nu al niet meer. Kan ik een nieuw kaartje krijgen want de monteur kon de 28ste niet de glasvezel punt aanleggen dus de afspraak is ook nog verzet na woensdag. De abonnement ingangsdatum moet ook verplaatst worden.

 

Mvg,

Chanine

 

Admin: topics samengevoegd


Hoi @Chanine, dat klinkt alsof de data op is. 😞 Wanneer je belt met 0800-0402 moet dat direct herkend worden en zal er nieuwe data toegevoegd worden. 


Goedemiddag,

 

ik wacht nu 2,5 maand op tv en internet elke was er iets nu zijn eindelijk vrijdag gekomen om de glasvezel punt aan te leggen maar kon het niet geactiveerd worden nu zou er vandaag iemand komen of iemand op afstand het activeren en heb ik vanmorgen gebeld en er zo na gekeken worden maar startdatum zou ook verplaatst worden maar dat is niet gebeurd en ik zou 100 gb bij me telefoon op krijgen en dat is ook niet gebeurd. Maar nu is de startdatum wil in gegaan en kreeg bericht dat ik internet maar mijn internet en tv doet het nog steeds niet.

 

Met vriendelijke groet,

Chanine

 

Admin: topics samengevoegd


Hallo @Chanine haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem een fabrieks-reset. Doet alles het nu weer? Kun je eens een foto plaatsen van de glaskast?

Is de netwerkkabel tussen de glaskast en en modem aan de modemzijde wel in de RODE WAN-poort gestoken en NIET in een gele LAN-poort?

 


@JanD  zou je er niet mee willen bemoeien zal fijn zijn aangezien je niet het hele verhaal weet en de mensen die voor kpn werken en ik het systeem kunnen kijken wel. 


@Chanine dit is een openbaar forum waar iedereen kan en mag reageren.  Als je dat niet wil dan ben je hier niet op het goede adres. @JanD is zeer behulpzaam op het forum en heeft heel veel kennis.  


@JanD  zou je er niet mee willen bemoeien zal fijn zijn aangezien je niet het hele verhaal weet en de mensen die voor kpn werken en ik het systeem kunnen kijken wel. 

Hoi @Chanine, goed dat je weer aan de bel trekt.

Houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is waar gebruikers elkaar proberen te helpen. @JanD is een gewaardeerd gebruiker van ons forum en probeert je alleen maar verder te helpen ;) 

Zou jij je forumprofiel bij willen werken zodat ik met je mee kan kijken? Volgens mij zijn dit nog oude gegevens die hier staan ingevuld en gaat het nu om een ander adres/aansluiting dan het adres wat nu in je profiel staat. Laat je me het even weten wanneer je dit hebt gedaan @Chanine ?

 


@Chanine dit is een openbaar forum waar iedereen kan en mag reageren.  Als je dat niet wil dan ben je hier niet op het goede adres. @JanD is zeer behulpzaam op het forum en heeft heel veel kennis.  


Hij heeft veel kennis maar niet over mijn casus ook al is het openbaar niet elke zaak is het zelfde en als je met vragen begin te stellen ipv van dat ik het verschil tussen geel en rood niet weet komt nogal beledigend over.


@JanD  zou je er niet mee willen bemoeien zal fijn zijn aangezien je niet het hele verhaal weet en de mensen die voor kpn werken en ik het systeem kunnen kijken wel. 

Hoi @Chanine, goed dat je weer aan de bel trekt.

Houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is waar gebruikers elkaar proberen te helpen. @JanD is een gewaardeerd gebruiker van ons forum en probeert je alleen maar verder te helpen ;) 

Zou jij je forumprofiel bij willen werken zodat ik met je mee kan kijken? Volgens mij zijn dit nog oude gegevens die hier staan ingevuld en gaat het nu om een ander adres/aansluiting dan het adres wat nu in je profiel staat. Laat je me het even weten wanneer je dit hebt gedaan @Chanine ?

 


Dat zal best maar hij weet niks over mijn situatie dus kan hij mij moeilijk helpen als hij niets weet van mij situatie en niks vraagt en. Ik heb alles ge-update 


Hallo @Chanine , ik wil er 1 ding over zeggen, je gaf aan dat je abo geactiveerd is maar nog geen internet en tv hebt, daar is mijn reactie op gebaseerd.

 

 


@JanD  zou je er niet mee willen bemoeien zal fijn zijn aangezien je niet het hele verhaal weet en de mensen die voor kpn werken en ik het systeem kunnen kijken wel. 

Hoi @Chanine, goed dat je weer aan de bel trekt.

Houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is waar gebruikers elkaar proberen te helpen. @JanD is een gewaardeerd gebruiker van ons forum en probeert je alleen maar verder te helpen ;) 

Zou jij je forumprofiel bij willen werken zodat ik met je mee kan kijken? Volgens mij zijn dit nog oude gegevens die hier staan ingevuld en gaat het nu om een ander adres/aansluiting dan het adres wat nu in je profiel staat. Laat je me het even weten wanneer je dit hebt gedaan @Chanine ?

 


Dat zal best maar hij weet niks over mijn situatie dus kan hij mij moeilijk helpen als hij niets weet van mij situatie en niks vraagt en. Ik heb alles ge-update 

Bedankt voor het updaten van je profiel @Chanine.

Ik heb meteen voor beide nummers die bij ons bekend zijn een databundel toegevoegd. Wat betreft het aansluiten op glasvezel; ik zie ook vanaf hier dat je abonnement vanaf vandaag is ingegaan en dat had natuurlijk niet gemoeten. Helaas kan dit niet tegenhouden of terugdraaien, het spijt me. Ik ga er uiteraard wel voor zorgen dat je pas gaat betalen zodra je daadwerkelijk bent aangesloten. Hopelijk lukt het me om dit te corrigeren voordat de eerste factuur uitkomt maar dat kan ik niet beloven. Ik zie dat onze technische dienst hier uiteraard wel mee bezig is en ik hoop oprecht dat het ons lukt om je alsnog zo snel mogelijk aan te sluiten. Uiteraard ook excuses voor al het ongemak; ik wil achteraf altijd samen met je kijken naar een passende tegemoetkoming voor de manier waarop alles verloopt. 

 

 


Hallo @Chanine , ik wil er 1 ding over zeggen, je gaf aan dat je abo geactiveerd is maar nog geen internet en tv hebt, daar is mijn reactie op gebaseerd.

 

 

Nee het is niet geactiveerd dat moeten allemaal gebeuren ze zouden langs komen vandaag of ze zouden het van afstand doen. Vanmorgen gebeld zouden ze terug bellen als ze meer van de situatie zouden weten maar dat is ook niet gebeurd. En mijn startdatum moet verplaatst worden want die gaat nu al in terwijl ik geen tv en internet heb.


Hallo @Chanine , ik wil er 1 ding over zeggen, je gaf aan dat je abo geactiveerd is maar nog geen internet en tv hebt, daar is mijn reactie op gebaseerd.

 

 

En ik waardeer je inbreng @JanD!

 


@JanD  zou je er niet mee willen bemoeien zal fijn zijn aangezien je niet het hele verhaal weet en de mensen die voor kpn werken en ik het systeem kunnen kijken wel. 

Hoi @Chanine, goed dat je weer aan de bel trekt.

Houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is waar gebruikers elkaar proberen te helpen. @JanD is een gewaardeerd gebruiker van ons forum en probeert je alleen maar verder te helpen ;) 

Zou jij je forumprofiel bij willen werken zodat ik met je mee kan kijken? Volgens mij zijn dit nog oude gegevens die hier staan ingevuld en gaat het nu om een ander adres/aansluiting dan het adres wat nu in je profiel staat. Laat je me het even weten wanneer je dit hebt gedaan @Chanine ?

 


Dat zal best maar hij weet niks over mijn situatie dus kan hij mij moeilijk helpen als hij niets weet van mij situatie en niks vraagt en. Ik heb alles ge-update 

Bedankt voor het updaten van je profiel @Chanine.

Ik heb meteen voor beide nummers die bij ons bekend zijn een databundel toegevoegd. Wat betreft het aansluiten op glasvezel; ik zie ook vanaf hier dat je abonnement vanaf vandaag is ingegaan en dat had natuurlijk niet gemoeten. Helaas kan dit niet tegenhouden of terugdraaien, het spijt me. Ik ga er uiteraard wel voor zorgen dat je pas gaat betalen zodra je daadwerkelijk bent aangesloten. Hopelijk lukt het me om dit te corrigeren voordat de eerste factuur uitkomt maar dat kan ik niet beloven. Ik zie dat onze technische dienst hier uiteraard wel mee bezig is en ik hoop oprecht dat het ons lukt om je alsnog zo snel mogelijk aan te sluiten. Uiteraard ook excuses voor al het ongemak; ik wil achteraf altijd samen met je kijken naar een passende tegemoetkoming voor de manier waarop alles verloopt. 

 

 

Heel apart dat het niet terug gedraaid kan worden  want het is nu al 3 of 4 keer teruggedraaid. Maar mijn vraag is wanneer het geactiveerd word die jongen die vrijdag kwam had nog niet zo’n pasje vandaar en komen ze langs of doen ze het vanaf afstand want anders moet ik in huis blijven. 


De reden dat ik het nu niet meer terug kan draaien, komt omdat het abonnement op de een of andere manier actief is geworden. De vorige keren werd de plandatum verzet en daarmee ook automatisch de datum dat we je aan zouden sluiten. Normaal gesproken moet het modem contact maken om het abonnement van start te laten gaan, het lijkt er dan ook op dat er op de een of andere manier wel heel even sprake is geweest van een actieve verbinding. Op dit moment heb ik geen datum voor je maar onze back office heeft het in beheer, heeft hierover contact met de technische dienst en zij zullen contact met jou opnemen zodra er meer bekend is. Ik kan niks toezeggen maar ik verwacht wel dat ze op korte termijn contact met jou op gaan nemen. Het spijt me dat ik het niet concreter voor je kan maken @Chanine. Als het goed is, zou de databundel inmiddels wel toegekend moeten zijn. 


Hoi @Chanine, ik zie dat je inmiddels bent aangesloten op glasvezel :)

Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Goedemorgen 

 

Eindelijk is het nu geregelden fixed! 🙌🏽 Kan weer lekker tv kijken. 👌🏽 Ja je zou me kunnen helpen met de factuurdatum van 5 augustus na 17 augustus kunnen zetten. En miss een compensatie 😊


Fijn om te horen @Chanine en bedankt ook voor het laten weten :)
De factuurdatum kun je zelf online aanpassen! Laat je me weten of dit is gelukt?


@JanZ_ 

 

Nee ik kan de rekening wel betalen! Maar nu moet vanaf 5 augustus betalen en ik heb pas 17 augustus internet en & tv gekregen ik ga niet voor 12 dagen betalen. Terwijl ik geen tv en internet had. De abonnementsdatum moet worden aangepast op de factuur.


@JanZ_

 

Nee ik kan de rekening wel betalen! Maar nu moet vanaf 5 augustus betalen en ik heb pas 17 augustus internet en & tv gekregen ik ga niet voor 12 dagen betalen. Terwijl ik geen tv en internet had. De abonnementsdatum moet worden aangepast op de factuur.

Mijn excuses @Chanine, dan had ik het even verkeerd begrepen! Je hebt helemaal gelijk want je hoort pas te betalen vanaf het moment dat je wordt aangesloten dus goed dat je dit nogmaals aankaart @Chanine!

Kan ik je daar deze week even over bellen? Dat schakelt voor dit soort zaken net even wat makkelijker en we gaan daar dan zeker wel uitkomen :)