Skip to main content

Ik krijg 22 augustus onze verbinding opgeleverd.

We wonen al sinds vandaag in ons nieuwe huis en zitten dus zonder tv en internet. Kan het niet sneller aangesloten??

Hallo @Ikkie1986 , heb je je installatie-pakket al in huis? Zo ja, dan kun je dat vast aansluiten, zien de KPN-systemen dat, dan wordt e.e.a. misschien een paar dagen eerder actief gemaakt.

Meestal werkt IPTV al wel op een tablet/telefoon als je je abonneegegevens al hebt en kun je die casten naar je tv.

 

 


Is er een monteursbezoek ingepland @Ikkie1986 ? Vaak moeten er nog werkzaamheden worden uitgevoerd bij jou thuis of in de centrale. Dan staat de datum vrijwel vast. Uitstellen kan dan wel, maar naar voren halen is zelden mogelijk.


Nee er hoeft geen monteur te komen. En de vorige bewoners hadden ook kpn


@JanD ja die heb ik ook al binnen . Helpt dat echt?


Hoi @Ikkie1986 en welkom op het forum! Excuses voor de late reactie, het is helaas behoorlijk druk. 

Hallo @Ikkie1986 , heb je je installatie-pakket al in huis? Zo ja, dan kun je dat vast aansluiten, zien de KPN-systemen dat, dan wordt e.e.a. misschien een paar dagen eerder actief gemaakt.

Meestal werkt IPTV al wel op een tablet/telefoon als je je abonneegegevens al hebt en kun je die casten naar je tv.

Dit klopt! Officieel gaat je abonnement pas in per de startdatum van je contract, maar soms werkt de verbinding iets eerder. Geen garanties. De iTV inloggegevens krijg je wel vaak van tevoren gemaild en die kun je gebruiken om TV te kijken via de iTV app of tv.kpn.com. 🙂 Het aansluiten gebeurt nu over 2 dagen en morgen is het zondag, dus ik ben bang dat ik het niet kan laten versnellen. Mocht je maandag nog tegen zaken aanlopen dan kun je hier altijd een reactie achterlaten of met ons bellen via 0800-0402! 


@Sanne_M dankjewel. Nee het is nu bijna maandag geen probleem.. hebben ons gered! Ik zou ook een welkomst cadeau krijgen , (Samsung Galaxy chromebook go) wanneer kan ik deze verdachten?

 

 


Hallo @Ikkie1986 binnen een week nadat je abo officieel geactiveerd is en je daar bericht van hebt gehad.

 


@JanD morgen wordt de aansluiting actief dus dan komende week het welkoms cadeau dan dus ook? Top!


@JanD morgen wordt de aansluiting actief dus dan komende week het welkoms cadeau dan dus ook? Top!

Grote kans als je het nu aansluit dat het werkt 🙂 Was bij ons ook twee dagen eerder.


Yep! Voor de volledigheid de uitleg over de verzending: 

Hoe ontvang je jouw cadeau?

  • Bestel jouw KPN internet abonnement en kies je welkomstcadeau.
  • Kies je aansluitdatum.
  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • De Samsung Galaxy Chromebook Go wordt na activatie van het internet naar je verzonden.
  • Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail van ons met daarin Track & Trace code waarmee je de status van de levering kunt controleren.
  • In het pakket ontvang je het garantiebewijs

@King006 helaas nog niet.. net geprobeerd 

@Sanne_M oke, dan zal ik hem deze week dan wel ontvangen.

Bedankt 


@Ikkie1986,

Dan moet er waarschijnlijk nog iemand naar de centrale om je kabels aan te sluiten 😃


@King006 ja misschien.. de vorige bewoners hadden ook KPN dus helemaal onbekend is het hier niet…

 


@King006 ja misschien.. de vorige bewoners hadden ook KPN dus helemaal onbekend is het hier niet…

 

Hopelijk kun je morgen op tijd alsnog alles aansluiten 😃😉