Skip to main content

Hallo,

Ik heb een slechte verbinding op zolder en mijn modem is op de begane grond en heb van de klantenservice de opdracht gekregen om de wifi manager te gebruiken.

Dit heb ik gedaan en inderdaad de wifi verbinding op zolder is slecht en kan verbeterd worden met de experia wifi access points. Ik kom hiervoor in aanmerking om ze gratis te ontvangen alleen als ik de vraag krijg om mijn rekeningnr in te vullen doe ik dit en bij het zoeken naar een service punt om ze op te halen stopt de browser ermee en kan ik niet verder. Dit heb ik aan de klantenservice door gegeven alleen ze kunnen me niet verder helpen en zeggen dat ik de tool volgende week weer moet proberen. Ik heb aangegeven dat ik zo niet een week lang kan werken(ivm covid werk ik 3 dagen in de week thuis) maar hij kon me toch niet verder helpen en gaf aan dat dit via de tool moet gebeuren.

 

Ik heb het nu op mijn iphone geprobeerd met de brwosers chrome en safari en op mijn macbook met chrome en safari maar met dezelfde resultaten.

 

Hoe kan ik nu deze access points bestellen?

Hoi @wifi_rijnsburg. Welkom op het KPN Forum. Allereerst excuses voor mijn late reactie. Het is op dit moment erg druk op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een gratis WiFi versterker te bestellen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor jou uit of ik deze versterkers kan toesturen.


@Vikash bedankt voor je reactie! Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Hoor graag of het jou wel lukt.

Groet Terry


Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling gevraagd om twee gratis WiFi versterkers toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je ze hebt ontvangen?


@Vikash Top bedankt! Ik heb inmiddels ook een sms van KPN ontvangen dat er een pakket mijn kant op komt.


@wifi_rijnsburg Graag gedaan! :relaxed:


@Vikash ik heb de 2 WiFi versterkers vandaag ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb nu overal in huis perfect bereik! Bedankt en fijn weekend😀


@Vikash ik heb de 2 WiFi versterkers vandaag ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb nu overal in huis perfect bereik! Bedankt en fijn weekend😀

Wat goed om te lezen dat het bereik in huis is verbeterd. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je. Graag gedaan en een fijn weekend!


Reageer