Skip to main content

Ik heb zojuist een verhuizing doorgegeven per 18-11-2022. 

Nu krijg ik een bericht dat er maandag 21-11 iemand langskomt om iets om te zetten. Fijn dat het zo snel ingepland wordt, alleen is dat te laat. Ik wil dit graag 18-11 of wanneer dat niet kan dan liever nog eerder. Deze wijziging kan ik niet doorvoeren wanneer ik de afspraak wil wijzigen. 

Kan dit naar de 18e verzet worden? Als het niet gaat omdat de verhuizing pas 18-11 is dan graag de verhuizing verplaatsen naar 17-11

 

Hoi @Fko543 . Welkom op het forum.

Voordat ik hier iets over kan zeggen moet ik eerst even in de administratie duiken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


done @Erwin_ 


Hoi @Fko543 . Ik zie nu een verhuizing op 22-11 staan. Op die dag komt ook de monteur.

Ik heb geprobeerd om deze verhuizing+monteur te herplannen maar dat lukt mij niet.  Je kunt nog proberen om 0800 0402 te bellen en ‘verhuisdesk’ in te spreken. Het kan zijn dat zij méér kunnen maar dat kan ik niet beloven. 


Beste @Erwin_ , Verhuisdatum is doorgegeven met datum 18-11, allereerst kreeg ik een monteursafspraak op de 21e, dan kan ik sowieso niet. Die heb ik het verzet naar de 22e omdat er geen eerdere mogelijkheden zijn, maar de sterke voorkeur ligt nog steeds op de 18e. 0800 nummer heb ik al gebeld maar daar kom je niet doorheen om een medewerker te spreken want ‘er staat al een verhuisdatum’ en krijg je een sms om je verhuisdatum/monteursafspraak te wijzigen. Daarna wordt de verbinding verbroken. Iets met kastje muur, of cirkel, maak je keuze. 

Wellicht had ik de verhuisdatum een dag eerder moeten zetten, maargoed ik wist nog niet dat er een monteur moest komen. Verhuisdatum is zelf ook niet te wijzigen. 

De chat met een medewerker bestaat niet meer. Telefonisch lukt niet, en hier dus schijnbaar ook niet. 

Bedankt voor jouw moeite, wanneer we weer tijd hebben na de verhuizing maar eens kijken of er partijen zijn die wel als beleid hebben om hun klanten bij te staan. 


Ik wil geen valse hoop geven maar als je tóch contact krijgt met de verhuisdesk is het misschien mogelijk om die huidige verhuizing uit het systeem te halen en daarna opnieuw in te voeren. En dan hopelijk wel met een datum die aansluit bij jouw wensen.  Ik kan dat zelf niet en weet ook niet zeker of ze dat bij de verhuisdesk kunnen maar het is het proberen waard, lijkt me.