Skip to main content

Goedemiddag,

Onverwachts gaan wij dit weekend al verhuizen ipv volgend weekend. Nu kan de aansluiting pas op 4 mei verhuizen. Is er een mogelijkheid om dat naar voren te halen? Het is erg jammer voor de kinderen, vooral nu in de meivakantie. We hebben trouwens geen monteur nodig. 

Groetjes Linda

Hallo @Linnekuhh, altijd spannend als iets als een verhuizing eerder gaat gebeuren. Of jouw abonnement eerder aangesloten kan worden moet bekeken worden in de administratie. De telefonische klantenservice kan direct als jij belt zien of het mogelijk is, eerder aan te sluiten. De collega's zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800-0402. 

Via het forum kan ik voor je kijken. Als jij jouw profiel invult, kan ik voor je kijken of het mogelijk is de aansluitdatum naar voren te halen. 


Dag Jeroen, 

Ik heb het aangepast. Ik zou het fijn vinden als je wilt kijken wat je kunt doen? Elke dag eerder is er 1😉

Alvast bedankt voor je moeite. 

 

Groetjes Linda


Het was mogelijk om de afspraak 1 dag naar voren te halen, 3 mei 08:00-10:00 heb ik nu de monteur ingepland. Eerder ging helaas niet. Het is dus niet veel dat ik voor je kan betekenen. 


Maar dat is heel fijn, dank je wel!!