Skip to main content

Zie bijgaande foto. Dit ziet er niet erg charmant uit. Kan deze aansluiting weg als glasvezel is aangesloten?

Zo nee, kan er een ander, netter, kastje omheen? Het bovenste gedeelte dient sowieso geen doel toch? Of wel? Zo ja, waarvoor dient 't?

 

Ik zie geen schroeven ofzo. Lijkt me dat je in ieder geval dat bovenste bakje er zo van af kan trekken. Zit dat gewoon vast met dubbelzijdige tape ofzo?

Die kabel van dat onderste doosje, waar gaat die heen? Naar de Experiabox? 


Hallo @MLG67 zo zag herder oorspronkelijk uit:

Israpunt woonkamer

 


Als je glasvezel krijgt komt er als het goed is een monteur van KPN dit kosteloos aansluiten. Vraag dit even aan de monteur, dan kan hij of zij het ook even fatsoeneren want dit ziet er inderdaad best rommelig uit. 
 

Het daadwerkelijk verwijderen van de dsl kabel in de muur mag pas nadat u bericht heeft ontvangen dat het koper naar uw woning is afgesloten. (3 jaar na aansluiten glas)


Ik zie geen schroeven ofzo. Lijkt me dat je in ieder geval dat bovenste bakje er zo van af kan trekken. Zit dat gewoon vast met dubbelzijdige tape ofzo?

Die kabel van dat onderste doosje, waar gaat die heen? Naar de Experiabox? 

Beste @Nick83,

Het bovenste bakje eraf trekken lukt niet. Dat zit helaas niet vast met dubbelzijdig tape.

De kabel gaat inderdaad naar de Experiabox...


Hallo @MLG67 zo zag herder oorspronkelijk uit:

Israpunt woonkamer

 

Beste @JanD, bedankt voor de info, maar daar vroeg ik niet naar...


Als je glasvezel krijgt komt er als het goed is een monteur van KPN dit kosteloos aansluiten. Vraag dit even aan de monteur, dan kan hij of zij het ook even fatsoeneren want dit ziet er inderdaad best rommelig uit. 
 

Het daadwerkelijk verwijderen van de dsl kabel in de muur mag pas nadat u bericht heeft ontvangen dat het koper naar uw woning is afgesloten. (3 jaar na aansluiten glas)

Beste @Ik_Hussel, Hartelijk bedankt voor je reactie! Ik zal dus (helaas) in ieder geval nog 3 jaar moeten wachten totdat het er allemaal een beetje netjes uitziet... 


De monteur kan het herstellen zodat het er uit ziet als op de foto van @JanD, persoonlijk vind ik dat er wel netjes uit zien. Als je het echt dicht wil stucen mag dat enkel als; de originele ISRA in de meterkast zit of wanneer je bericht hebt gehad van KPNNetwerk dat het kopernetwerk uit is geschakeld naar uw woning. 


De monteur kan het herstellen zodat het er uit ziet als op de foto van @JanD, persoonlijk vind ik dat er wel netjes uit zien. Als je het echt dicht wil stucen mag dat enkel als; de originele ISRA in de meterkast zit of wanneer je bericht hebt gehad van KPNNetwerk dat het kopernetwerk uit is geschakeld naar uw woning. 

De monteur kan het herstellen zodat het er uit ziet als op de foto van @JanD, persoonlijk vind ik dat er wel netjes uit zien. Als je het echt dicht wil stucen mag dat enkel als; de originele ISRA in de meterkast zit of wanneer je bericht hebt gehad van KPNNetwerk dat het kopernetwerk uit is geschakeld naar uw woning. 

Het zou wat mij betreft helemaal prima zijn als het er uit zou zien als op de foto van @JanD. Dat ziet er inderdaad netjes uit.

De originele ISRA zit niet in de meterkast en het zal nog wel even duren voordat ik bericht van KPNNetwerk krijg dat het kopernetwerk is uitgeschakeld. 

Mijn hoop is nu gevestigd op een monteur van KPN die een beetje extra zijn best wil doen! :-)