Skip to main content

Goedeavond, 

Binnenkort komt er een kpn monteur langs om internet en tv aan te sluiten in mijn nieuwe woning. Nu zie ik in de meterkast en in het huis heel veel kabels. En ook coax kabels. Maar ik zie door de bomen het bos net meer met al die kabels het is in mijn ogen een klein puinhoopje. Kan de monteur mij helpen de coax kabels te verwijderen uit de leidingen  ( indien dit lukt) en de meterkast kwa kabels weer overzichtelijk te maken. 

Hallo @Kennyyyyk ,

Als je het vriendelijk vraagt (in combinatie met een kopje koffie met koek), dan wil de monteur jou vast wel daarmee helpen. (Het is natuurlijk geen onderdeel van de afgesproken werkzaamheden, dus je bent afhankelijk van zijn goodwill.) 


Hallo @Kennyyyyk en welkom op het forum! Een kopje koffie stelt de monteur vast op prijs! 
Afhankelijk van hoeveel tijd de monteur heeft kan hij je hier mogelijk wel mee helpen, vraag het vooral! Het kan wel dat er kosten voor meerwerk in rekening worden gebracht. 


@Kennyyyyk 

In mijn ervaring zijn de meeste KPN monteurs daar zelfs erg goed in en net als de 2 eerdere reageerders vertellen als ze tijd hebben best toe bereid. In jouw geval zou ik toch even contact opnemen met het gratis nummer 0800-0402 ook daar is men met een vriendelijk woord best bereid om dit even door te geven aan de betreffende afdeling zodat je een kundige monteur krijgt. Als het om kosten gaat, ben je behalve bij je neefje waarschijnlijk nergens goedkoper uit. Maar houdt er rekening mee, er zijn er ook die erg veel haast hebben.