Skip to main content

Sinds een aantal weken kan ik de wifi manager niet meer gebruiken. Na het checken van de verbinding in de Mijn KPN app krijg ik de melding “jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de wifi manager. Probeer het later opnieuw.”

Alles gereset (glasvezel, modem, super wifi punten), geen verbetering.

Op aanraden van service desk het abonnement ontkoppeld en weer terug verbonden, geen verbetering.

Mbv service desk is het modem omgeruild. Aangesloten, geen verbetering.

En nu…? heeft iemand wel een oplossing…?

Hoi @PRF, welkom op ons forum! Ik zie dat er nog twee oude abonnementen gekoppeld staan aan je MijnKPN account, ik heb mijn collega's verzocht de oude twee te verwijderen, daarna zou het moeten werken! Kun je het later nog eens proberen?

Mocht je hier niet op willen wachten kun je ook een nieuw MijnKPN account aanmaken


Dank je wel, ik zal dit straks proberen. Deze ochtend en vroege middag was er geen verbinding


Zojuist weer de wifi manager geprobeerd, deze keer doet de app het weer!


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling, ik hoop dat je je wifi ook weer goed hebt gekregen!


Hallo @Kpn  mijn WiFi manager doet het niet en heeft het nooit gedaan. Ik heb modem gereset en dit helpt niet. Een tijd geleden heb ik op een ander adres een account gehad, zit dat nog ergens gekoppeld? Ik ben radeloos..


Hoi @Janada, dat klinkt inderdaad alsof er nog een oud abonnement gekoppeld staat. Je kunt dit tegenwoordig zelf verwijderen via de MijnKPN app
De stappen daar zijn Profiel >Abonnementen >het abonnement dat je wilt verwijderen >abonnement verbergen


Hoi @Thomas daar staat maar 1 (mijn huidige abonnement). Nog andere opties? Ik heb 4x de klantenservice gebeld en niemand geeft mij een oplossing!! Nu heb ik super wifi punten aangeschaft zonder dat ik ze kan optimaliseren


Ik heb dus al de modem gereset, ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, heb via de telefoon van mijn vriendin geprobeerd….werkt allemaal niet

lijkt in mijn account te zitten maar heb dus geen dubbele abonnementen

 

Bij “facturen bekijken” staan er wel 2 oude abonnement nummers. @Kpn @Thomas kunnen jullie hier eens naar kijken? Ik ben door mijn opties heen


Ik heb het verzoek ingediend hier even naar te kijken, ik zie inderdaad nog twee oude klantnummers staan.
Wil je het later nog eens proberen? Als je hier niet op wilt wachten kun je een nieuw MijnKPN account aanmaken en daar je abonnement aan koppelen.


Het goede nieuws is: wifi manager werkt! Ik blijf het wel merkwaardig vinden dat zo’n simpel oplosbaar probleem niet bekend is bij 4 klantenservice medewerkers en blijkbaar niet opzoekbaar voor hen @Thomas 


Ah top, fijn dat het weer werkt! Dit lijkt inderdaad wat lastig vast te stellen, gelukkig komt het niet héél vaak voor.
Bedankt voor je feedback!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!