Skip to main content

Ik heb KPN Box 12. bestaande apparaten werken prima. Ik kan het vergeten en opnieuw toevoegen, het werkt. Maar nieuwe apparaten maken geen verbinding.

@Alex_23 wat voor apparaat probeer je toe te voegen?


Hi @Alex_23 en welkom op het forum! 

@Alex_23 wat voor apparaat probeer je toe te voegen?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook wat er precies gebeurt wanneer je dit apparaat met de wifi probeert te verbinden. Wil je ook laten weten welk modem je precies hebt? Kijk ook of het wel lukt als je Extra Wifi instelt:

 


een laptop voor op het werk. en ook een nieuwe Samsung-tablet die ik heb gekocht. beide werkt niet. een vriend van mij arriveerde echter en zijn telefoon maakte verbinding. KPN box 12, serial number lk2114xxxxx…

 


er zit ook een 'extender' aan vast die er door KPN mee is uitgerust.


Check, 

Kijk ook of het wel lukt als je Extra Wifi instelt:

 

Heb je dit ook al geprobeerd, en hoe gaat het dan? 


ja er was de extra wifi-optie. dat maakt het ook verbinding met nieuwe apparaten. er is iets vreemds aan de hand. een modem zou 255 apparaten moeten toestaan. maar het is nu rond de 12. misschien hebben ze daarom 12 in de modemnaam 📛


Dar maakt ok geen*


Dat maakt ook geen*


Ik denk niet dat het ligt aan het limiet van de wifi apparaten, maar eerder met het soort wifi kanaal waar de apparaten mee kunnen verbinden. Via het Extra Wifi netwerk gaat het nu dus wel goed? 

Zo niet, probeer dan ook het volgende: 

 

Hoe gaat het dan?Â