Skip to main content

Geachte, 

 

Sinds afgelopen woensdagochtend half 11 heb ik geen internet & TV meer door naar nu blijkt een breuk in de glasvezelkabel.

Er is op die woensdag dezelfde middag een monteur gestuurd die in 1ste instantie niet het probleem kon herleiden. Melding is door de monteur gemaakt waarmee gisteren, donderdagmiddag, weer een monteur is gekomen van een externe partij?. Deze kon het probleem achterhalen, een breuk in de kabel op 100 meter van ons huis. DIt is toevalligerwijs dezelfde locatie als waar dezelfde partij 11 dagen daarvoor ook dezelfde breuk heeft verholpen, naar nu blijkt dus niet op een juiste manier.

Echter kon hij uiteraard ook niets doen op dat moment omdat er gegraven moet worden op gemeentegrond.

 

Probleem is nu dat dit pas in de loop van volgende week waarschijnlijk opgelost gaat worden en ik tot die tijd geen tv/internet heb. Het gratis 100 GB internetbundel is als hotspot niet sterk genoeg om normaal TV te kunnen kijken/internetten werkgerelateerd. 

Tot mijn verbazing lukt het echter niet om een noodpakket te ontvangen…

Kort samengevat heb ik nu al sinds woensdagochtend geen enkele dienst van KPN en zal dit voorlopig nog niet opgelost zijn door een 100% fout van KPN, maar een noodpakket sturen kan niet omdat het aangemaakte ticket nog niet 2 dagen openstaat???

Bellen met de mevrouw van de klantenservice helpt niet. Dus ook al weet KPN dat het probleem niet verholpen gaat worden op korte termijn moet er toch eerst een paar dagen voorbij zijn voordat er een noodpakket aangevraagd kan worden? Vind ik een omgekeerde wereld want het is toch echt de schuld van KPN dat ik geen diensten ontvang waar ik voor betaal.

 

Bij deze verwacht ik dat er vandaag nog per ommegaande een noodpakket naar mijn huis wordt gestuurd zodat ik dit weekend en komende week toch gebruik kan maken van hetgeen ik ook voor betaal.

Ik verwacht daarnaast ook een passende compensatie van KPN voor het grote ongemak en besteedde tijd met het zelf actie moeten ondernemen (meerdere keren bellen) en daarnaast gemiste werkuren door verplicht thuis moeten zijn voor monteurs. Helaas is internet tegenwoordig een primaire levensbehoefte die door KPN niet serieus genomen wordt.

Goedemorgen @M.Dittmar en welkom hier op ons forum!

Storingen zijn nooit leuk, duren altijd te lang en komen altijd ongelegen. Ik zie dat je verbinding inmiddels weer zou moeten werken, kun je dat bevestigen? Wat betreft een compensatie; de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je verbinding die vergoeden we uiteraard voor je. Je kunt hier zelf een compensatie voor aanvragen via onze website. Als iemand ook mobiel heeft van KPN, dan sturen we in de regel geen noodpakket toe omdat we met gratis databundels dit kunnen ondervangen. Jammer dat dit in jouw geval geen goede oplossing was. Wat betreft gemiste werkuren, hier kan ik niks voor je in betekenen omdat we dit soort zaken nooit vergoeden. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag.