Skip to main content

Ik probeer al 4 dagen mijn glasvezel internet te verhogen via mijn kpn of via de klantenservice

Heb momenteel 100 om 100 en wil graag naar 500 om 500. 

als ik dit probeer te regelen via mijn kpn krijg ik een foutmelding met daarin "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens."

Klanten service krijgt ook error maar kunnen het zelf ook niet oplossen. Ik moet volgende week nog maar es bellen werd mij verteld...

 

Ik heb precies hetzelfde, al tig keer gebeld met de helpdesk en ze hebben het al tig keer “geregeld”voor me, maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding.


Ik kreeg vandaag van wederom een medewerker van KPN te horen dat dit een bug was die inmiddels verholpen was. Ik moest het later nog maar eens proberen want “het systeem lag er weer eens uit”.

Blijkbaar ligt het nog steeds plat want mijn snelheid kan ik nog steeds niet verhogen.

Volgens mij houd KPN ons gewoon aan het lijntje.

 

Tevens werd mij gevraagd waarom ik mijn snelheid wilde verhogen, of ik dat wel nodig had….Erg vreemd als je meer geld wilt uitgeven bij een bedrijf en ze vragen of je het wel echt wilt hebben.


klopt ik heb het net weer geprobeerd om het aan te passen via mijn kpn... nog steeds de zelfde foutmelding 


Hallo @sandervisser123 ,

Als het online niet lukt, dan kun je bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Beste @sandervisser123 en @Skysearcher, welkom! Ik heb begrepen dat wij inderdaad een foutmelding kregen, maar dat zou nu opgelost moeten zijn. Lukt het jullie via MijnKPN? Anders kan je inderdaad bellen. Mocht ik je kunnen helpen, vul dan je profiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer en laat even weten wat er precies gewijzigd moet worden. 


Net geprobee

Beste @sandervisser123 en @Skysearcher, welkom! Ik heb begrepen dat wij inderdaad een foutmelding kregen, maar dat zou nu opgelost moeten zijn. Lukt het jullie via MijnKPN? Anders kan je inderdaad bellen. Mocht ik je kunnen helpen, vul dan je profiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer en laat even weten wat er precies gewijzigd moet worden. 

Net geprobeerd maar krijg de zelfde foutmelding via mijn kpn.


@sandervisser123 bij jou lijkt er inderdaad iets mis te gaan. Er is zaterdag een ticket aangemaakt en ik hoop dat dit morgen of woensdag opgelost is. Ik hou het nog even in de gaten! Verzoek is wel om zelf even niets meer te doen in MijnKPN 🙂.


Beste @sandervisser123 en @Skysearcher, welkom! Ik heb begrepen dat wij inderdaad een foutmelding kregen, maar dat zou nu opgelost moeten zijn. Lukt het jullie via MijnKPN? Anders kan je inderdaad bellen. Mocht ik je kunnen helpen, vul dan je profiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer en laat even weten wat er precies gewijzigd moet worden. 

Dit heb ik nu al meerdere keren gehoord de afgelopen twee weken, en dit is nog steeds het resultaat.

Via de chat, via email en via de telefoon…..twee weken lang, vrijwel elke dag bellen.


Wellicht is bij jou hetzelfde van toepassing als bij Sander. Mocht je willen dat ik mee kijk, vul dan vooral je forumprofiel nog aan en laat het hier even weten. 


Wellicht is bij jou hetzelfde van toepassing als bij Sander. Mocht je willen dat ik mee kijk, vul dan vooral je forumprofiel nog aan en laat het hier even weten. 


Gedaan.


Dank! Ik zie voor jullie allebei nog geen verandering en heb er een mail achteraan gestuurd. Wordt vervolgd!


Dank! Ik zie voor jullie allebei nog geen verandering en heb er een mail achteraan gestuurd. Wordt vervolgd!

Dank je wel!


Ik heb de bevestiging dat dit een ‘issue’ is, die bij de betreffende partij is uitgezet. De collega geeft aan nog geen exact tijdsbestek te hebben, maar gaat er wel vanuit dat het binnenkort opgelost wordt. Ik zal het ook in de gaten houden, maar het is dus nog even afwachten. Excuses voor het ongemak!


Nog steeds hetzelfde.…

 

 


Hè, wat onhandig dit.. Ik ga er opnieuw achteraan!


Hè, wat onhandig dit.. Ik ga er opnieuw achteraan!

Ik waardeer je inzet, maar het lijkt mij duidelijk dat KPN niet in staat is om simpelweg een abonnement van Hussel 500 naar 1000 om te zetten. Hoe graag de klant dit ook wilt.

KPN, HET bedrijf met al die technische knowhow laat je gewoon lekker zitten terwijl ze je van alles beloven en ronduit tegen je liegen aan de telefoon. Van het kastje naar de muur, belofte na belofte, blijkt jullie “backoffice” niet in staat om mijn “corrupte database” niet eventjes aan te passen, of even te verwijderen en opnieuw op te laten bouwen MET de aanpassing naar Hussel 1000. Een kind kan de was doen, nog geen 10 minuten werk.  Zodra mijn contracten verlopen (TV, mobiel, internet en telefonie) zal ik deze dan ook zo snel mogelijk allemaal opzeggen, dit na VELE jaren trouwe klant te zijn geweest.

Tevens zal ik er voor zorgen dat mijn volgende aanbieder niets met KPN te maken zal hebben. Ook zal ik al mijn toekomstige en huidige klanten sterk ontraden om KPN te nemen (jawel, ik sluit al bijna 21 jaar abonnementen af voor KPN, maar dat gaat veranderen)

Het is ook geen wonder dat jullie enorm veel klanten aan het verliezen zijn op dit moment. Kijk eens naar het forum, wat een klachten, ongelofelijk.

Het zal mij niets verbazen als dit allemaal zelfs niet gelezen word.

Succes.

 

 


Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Ik heb helaas nog een reactie van m'n collega ontvangen, maar ik weet wel dat er echt gewerkt wordt aan het oplossen van dit probleem. Ik kan er alleen niets aan doen om het te versnellen, ook niet als je aangeeft op te zeggen. Ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt, maar heb geen ander nieuws voor je 😞.


 


Nog steeds niets gedaan…...


:disappointed_relieved: ik weet niet zo goed wat ik nog moet zeggen, @Skysearcher. Echt niet oké natuurlijk.. Ik heb er opnieuw een mail achteraan gestuurd. Vorige maand had mijn collega nog aangegeven dat er wel aan gewerkt wordt, maar dat er nog geen oplossing is. Zelf heb ik inderdaad begrepen dat in de aankomende weken het hele probleem opgelost moet worden, maar ik vind het heel spijtig dat we er niet in lijken te slagen om jouw individuele probleem op te lossen.