Skip to main content
Beantwoord

Kan ik al overstappen van XS4ALL naar KPN?

  • February 18, 2022
  • 2 reacties
  • 669 keer bekeken

Ik heb nu naast mijn KPN Mobiel ook XS4ALL Televisie,  Internet en Vaste telefoon.  Mijn abonnement van XS4ALL is nog niet afgelopen.  Kan ik nu al wel naar KPN overstappen,  want dan ben ik totaal iets goedkoper uit.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Erwin van KPN

Je bent contractvrij als je van XS4All bericht hebt gehad dat jouw abonnement naar KPN technologie omgezet wordt. Mocht je nu nog binnen jaarcontract zitten en nog geen bericht over migratie gehad hebben dan blijft je jaarcontract gelden. Als je buiten jaarcontract zit, geldt één maand opzegtermijn. 

Voor alle informatie over de migratie is er deze pagina:

https://www.xs4all.nl/xs4all-en-kpn/

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Angru . Welkom op het forum.

Begrijp ik dat je nog binnen een jaarcontract zit bij XS4All? 

 

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2022

Je bent contractvrij als je van XS4All bericht hebt gehad dat jouw abonnement naar KPN technologie omgezet wordt. Mocht je nu nog binnen jaarcontract zitten en nog geen bericht over migratie gehad hebben dan blijft je jaarcontract gelden. Als je buiten jaarcontract zit, geldt één maand opzegtermijn. 

Voor alle informatie over de migratie is er deze pagina:

https://www.xs4all.nl/xs4all-en-kpn/