Skip to main content
Beantwoord

Kan ik chatten met KPN?

• 4 juli 2024
  • 7 reacties
  • 1862 keer bekeken

Hoe kom ik in een chat met een werknemer?

Beste antwoord door PeterG

Er is geen chat met mensen, alleen een chatbot.

Op dit forum zijn kpn moderators actief die heel veel kunnen en mogen. Je kunt je vraag dus hier stellen.

Verder is klantenservice beschikbaar via Facebook en X (twitter.com/kpnwebcare).

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
  • 64653 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2024

Er is geen chat met mensen, alleen een chatbot.

Op dit forum zijn kpn moderators actief die heel veel kunnen en mogen. Je kunt je vraag dus hier stellen.

Verder is klantenservice beschikbaar via Facebook en X (twitter.com/kpnwebcare).

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Rikkert199, chatten is inderdaad niet meer mogelijk. peter heeft al een paar alternatieve opties genoemd. Naast die opties is het ook mogelijk om ons te bellen op 0800-0402. Is het inmiddels gelukt?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 augustus 2024

Chatten niet meer mogelijk? Hoe kan het dan dat ik zojuist een chat kon openen en reactie (die overigens niet werd begrepen) kon krijgen?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 augustus 2024
Volledig schreef:

Chatten niet meer mogelijk? Hoe kan het dan dat ik zojuist een chat kon openen en reactie (die overigens niet werd begrepen) kon krijgen?

Dat is een robot die antwoord geeft.

PeterG
Superuser
  • 64653 reacties
  • 22 augustus 2024

AI ofwel Alternatieve Artificiële Intelligentie.

JanD
Superuser
  • 10736 reacties
  • 22 augustus 2024
PeterG schreef:

AI ofwel Alternatieve Intelligentie.

Het is kunstmatige intelligentie @PeterG 😉

PeterG
Superuser
  • 64653 reacties
  • 22 augustus 2024

Aangepast. Dankje @JanD . 🙂