Skip to main content

Ik heb zojuist een internet- en tvabbonement bij jullie afgesloten. Dit abbonement laat ik bewust ingaan op 6 juli, omdat ik dan in mijn nieuwe huis woon. Ik krijg bij dit abbonement een coolblue cadeaubon via de weekendactie. Nu las ik dat ik deze cadeaubon ook op 6 juli zal ontvangen. Ik zou deze bon echter graag eerder willen gebruiken, zodat ik hiervan een koelkast kan kopen voor in mijn nieuwe huis. Is het mogelijk dat ik deze bon eerder ontvang? Uiterlijk op 1 juli? 

Nee, dat kan vrijwel zeker niet omdat u 14 dagen bedenktijd hebt na 6 juli. Pas op 6 juli gaat de overeenkomst lopen. Volgens mij ontvangen nieuwe abonnees hun welkomst cadeau ook pas na die twee weken bedenktijd. Immers; fraudeurs zouden zo een overeenkomst kunnen afsluiten, cadeau ontvangen en dan binnen twee weken annuleren. 

 


Vooral zo'n cadeaubon zal waarschijnlijk na de bedenktijd pas gegeven worden. Anders ga je krijgen dan mensen een abonnement afsluiten, de cadeaubon binnenharken, en dan het abonnement weer annuleren. 


Hallo @Stef99, De code wordt per e-mail verstuurd na activatie van het abonnement. Ik snap heel goed dat het handiger zou zijn in verband met de verhuizing. Helaas werkt de actie niet op deze manier. 


Ik ben sinds vorige week geactiveerd en ik heb de bon nog steeds niet ontvangen. Wanneer ontvang ik de code ? 


Hallo @Cadeau coolbleu ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).