Skip to main content

Mijn internet smart abonnement bij xs4all/KPN bevat een gratis data bundel van 1GB die ik gebruik met een mifi. De bundel heb ik gekoppeld aan mijn KPN-ID. Deze bundel zou ik af en toe willen uitbreiden. 

In de KPN app zie ik de bundel onder 'produkten'  verschijnen. Bij mobiel internet bundel  zie ik de optie 'extra MB's en bundels bijkopen'. Wanneer ik daarop klik verschijn een scherm met 'extra opties binnen buiten EU'   en daarmee loopt de app vast. Graag een oplossing.

Heeft u ook een mobiel abonnement? Dan kunt u misschien wel data delen van u mobiele abonnement naar de data sim. Bundels bijkopen is behoorlijk duur.


Mijn internet smart abonnement bij xs4all/KPN bevat een gratis data bundel van 1GB die ik gebruik met een mifi. De bundel heb ik gekoppeld aan mijn KPN-ID. Deze bundel zou ik af en toe willen uitbreiden. 

In de KPN app zie ik de bundel onder 'produkten'  verschijnen. Bij mobiel internet bundel  zie ik de optie 'extra MB's en bundels bijkopen'. Wanneer ik daarop klik verschijn een scherm met 'extra opties binnen buiten EU'   en daarmee loopt de app vast. Graag een oplossing.

 

Admin: topics samengevoegd


Nee, ik heb voor mijn smartphone een andere provider. 

Bij xs4all was tijdelijk opwaarderen van databundel wel mogelijk. Ik meende dat KPN alle mogelijkheden van xs4all zou overnemen bij de overname van xs4all.?


Hallo @Jos van Deventer 

 

Via de app gaat het niet werken, volgens mij stuurt hij dan een SMS vanaf je telefoon.

Je kan het proberen via de website https://mijn.kpn.com

Of als je in de router de mogelijkheid hebt om SMS te sturen zou je 1GB AAN naar 1266 kunnen verzenden, zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm


Dan Gesp,  

Ik heb het SMS verzonden vanuiy mijn mifi, maar kreejg een SMS  terug met de mededeling dat geen opwaardering mogelijk is. 

Bij overname van xs4all heeft de KPN  deze optie blijkbaar afgekapt. Tegen de overnaame afspraken in!


Hallo @Jos van Deventer 

 

Ik heb nog even verder gezocht maar je kan dat alleen doen via de webversie van MijnKPN, dus blijkbaar ook niet via SMS, zie ook dit antwoord van een KPN moderator: