Skip to main content

Ik heb een 50/5 glasvezel verbinding, ik kan alleen nergens vinden of verhoging mogelijk is en wat daar de kosten van zijn. 

Hallo @j3roentje ,

Je zou dat moeten kunnen vinden in MijnKPN.

Je kunt ook (mits jouw contractperiode voorbij is.) via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijg je ook de nieuwe ontvanger. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 


Hallo @j3roentje ,

Je zou dat moeten kunnen vinden in MijnKPN.

Je kunt ook (mits jouw contractperiode voorbij is.) via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijg je ook de nieuwe ontvanger. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Vergeten te vermelden, ik wil dus géén TV+. Mijn contractperiode is al ruim 10 jaar voorbij. Wat is er dan mogelijk, in de app kan ik niets vinden.


Je zou eens kunnen informeren bij 0800-0402. Ik ben bang dat je toch over moet op een abonnement met de huidige KPN-voorwaarden.  


Bellen is geen succes, na lang wachten werd de verbinding verbroken. 

Iemand hier van KPN die dit weet? 


Spreek in “verlengen” , dan moet het goed komen. (Morgen weer daarvoor open vanaf 8.00)


Hi @j3roentje

Als je inlogt op je MijnKPN dan kun je daar bij de thuisdiensten kiezen voor abonnement wijzigen. Daar kun je dan de snelheid aanpassen, of, afhankelijk van je propositie, extra internetsnelheid toevoegen aan je abonnement. 
We hebben een overzicht van KPN Thuis abonnementen, daar kun je de prijzen zien en de mogelijkheden. Als jouw abonnement daar tussen staat kun je ook daar al een beetje oriënteren. 

Hopelijk lukt het zo!


Nu staat het er niet idd wel tussen..

100/100 voor 4,99 per maand extra. 


Nu staat het er niet idd wel tussen..

100/100 voor 4,99 per maand extra. 

Maar vraag je af of dat voordelig is. 
 

Want KPN (TV)+ is veel goedkoper. Denk er toch nog maar eens over na…….
 

Hallo @j3roentje ,

Je zou dat moeten kunnen vinden in MijnKPN.

Je kunt ook (mits jouw contractperiode voorbij is.) via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijg je ook de nieuwe ontvanger. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Vergeten te vermelden, ik wil dus géén TV+. Mijn contractperiode is al ruim 10 jaar voorbij. Wat is er dan mogelijk, in de app kan ik niets vinden.

 


Nu staat het er niet idd wel tussen..

100/100 voor 4,99 per maand extra. 

Maar vraag je af of dat voordelig is. 
 

Want KPN (TV)+ is veel goedkoper. Denk er toch nog maar eens over na…….
 

Hallo @j3roentje ,

Je zou dat moeten kunnen vinden in MijnKPN.

Je kunt ook (mits jouw contractperiode voorbij is.) via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijg je ook de nieuwe ontvanger. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Vergeten te vermelden, ik wil dus géén TV+. Mijn contractperiode is al ruim 10 jaar voorbij. Wat is er dan mogelijk, in de app kan ik niets vinden.

 

Nee is niet voordeliger, dus ik hou het zo. Wil pas TV+ als alles probleemloos werkt, of als ik ook voor een 5202 kan kiezen.

Voel er weinig voor om, een half jaar na introductie, nog als proefkonijn fungeren. 


vermoedelijk zit je op DSL want van een 50/5 glas heb ik nog niet gehoord


want van een 50/5 glas heb ik nog niet gehoord

Dit bestond wel bij oudere abonnementen. Maar voor nieuwe abonnee’s is alles symmetrisch. 

 

 

 


want van een 50/5 glas heb ik nog niet gehoord

Dit bestond wel bij oudere abonnementen. Maar voor nieuwe abonnee’s is alles symmetrisch. 

 

 

 

ah nooit geweten dacht dat glas altijd gelijk was al kende ik wel 1000/500


vermoedelijk zit je op DSL want van een 50/5 glas heb ik nog niet gehoord

Ik heb glas, misschien net een jaar.