Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de verhuisdatum aan laten passen?

• April 4, 2023
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb gisteren een verhuisdatum (19-4) doorgegeven, maar bij nader inzien bleek een dag later (20-4) handiger.  Toen ik de monteur vandaag probeerde te verzetten naar 20 april, kwam ik in een loop terecht. Moet ik dan maar een nieuwe afspraak maken?

Tweede probleem: steeds bij het inloggen op mijnkpn wordt de thuisservice losgekoppeld van mijn mobiele nummer, en daarna meteen weer gekoppeld. Dat levert heel veel mailtjes op. Waar gaat het fout?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @CorneD ,

Je kunt voor een wijziging van deze afspraak het beste even bellen naar 0800-0402.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 4, 2023

Hallo @CorneD ,

Je kunt voor een wijziging van deze afspraak het beste even bellen naar 0800-0402.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @CorneD. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Wanneer het nog niet gelukt is om deze afspraak te wijzigen hoor ik het graag! 😊

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou inmiddels heeft verder geholpen.