Skip to main content

Kpn is in overleg met mijn gemeente voor glasvezel. Niet bekend wanneer dit komt.

Nu is Delta bij mij aan de deur geweest ivm het aanleggen van de glasvezel aansluiting. Ik wil niet overstappen naar een andere provider. Zij geven aan dat er geen verplichtingen aan vast zitten wanneer zij de glasvezel kabel aanleggen.

Vraag:

Kan ik Delta glasvezel laten aanleggen en dan straks wanneer KPN wel glasvezel aanlegt, dan nog een aansluiting laten aanleggen?

Of kan ik beter Delta niet laten aanleggen.

Is hier ook gebeurd in de wijk.

Delta is nu ook opeens aan het aanleggen.

zolang er geen verplichtingen aan vast zitten kan je het gewoon laten aanleggen.

Of je moet het zelf niet willen natuurlijk.

Het rare is wel over KPN netwerk kan ik ik wel Delta nemen maar over Deltanetwerk geen KPN


Het rare is wel over KPN netwerk kan ik ik wel Delta nemen maar over Deltanetwerk geen KPN

Hallo @MennoG78 sinds wanneer kun je Delta-diensten afnemen over het KPN-netwerk???

Dat kan niet kloppen volgens mij.

 


Ik heb een mail gehad van een adres waar ik alles voor beheer en kan daar kiezen uit meerdere glasvezel providers waaronder Delta.

Het gaat om KPNnetwerk.nl (staat toch los van KPN) kan daar namelijk ook Tmobile aanvragen.

 


Ik heb een mail gehad van een adres waar ik alles voor beheer en kan daar kiezen uit meerdere glasvezel providers waaronder Delta.

Het gaat om KPNnetwerk.nl (staat toch los van KPN) kan daar namelijk ook Tmobile aanvragen.

 

Ik ga ook eens een postcodecheck doen, kom er op terug.

In mijn postcodegebied komt Delta niet voor in de lijst. @MennoG78 


Sommige providers leveren zowel over Delta als KPN netwerk glasvezel internet, bv Solcon


Sommige providers leveren zowel over Delta als KPN netwerk glasvezel internet, bv Solcon

Daar gaat het in dit geval niet om @Dutchie61 , @MennoG78 schrijft dat hij voor provider Delta kan kiezen over het KPN-netwerk en dat kan ik me met de beste wil van de wereld niet voorstellen.

 


In de postcode check zit hij ook niet.

Hij zit op de aanbieders link waarvan wij een email kregen.

Dan kon ik kiezen, KPN Delta, Tmobile etc

 


In de postcode check zit hij ook niet.

Hij zit op de aanbieders link waarvan wij een email kregen.

Dan kon ik kiezen, KPN Delta, Tmobile etc

 

Hallo @MennoG78 als SuperUser moet jij toch weten dat dat gewoon niet kan.

 


In de postcode check zit hij ook niet.

Hij zit op de aanbieders link waarvan wij een email kregen.

Dan kon ik kiezen, KPN Delta, Tmobile etc

 

Hallo @MennoG78 als SuperUser moet jij toch weten dat dat gewoon niet kan.

 

Ik weet het Jan maar ik zie het toch echt op me scherm.

Heb die firma al een mail gestuurd of dat wel klopt.

maar goed we gaan offtopic nu

 


Delta levert niet over het KPN netwerk. Het is wel mogelijk dat Delta en KPN leverbaar zijn op glasvezel. Maar dan hebben ze beide gewoon hun eigen glasvezelaansluiting. 


Hallo @Tjitske 2602, als je nu Delta laat aanleggen en in de toekomst komt KPN ook met glasvezel, dan krijg je 2x een aansluiting in huis.