Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een Box 12 krijgen, ervaar wifiproblemen met de V10

• January 17, 2026
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Mijn vraag is kan nu ik ook een KPN box 12 krijgen ..daar ik veel problemen met de WIFI.. met de Experia V10 heb..die ik nu al jaren he cq gebruik..

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@joop.oldenburger, welkom op de community. Als een modem vervangen wordt is dat over het algemeen voor hetzelfde type inderdaad. Zeker als je gebruik maakt van pairbonding, dan is de V10 je enige optie. 

Je noemt problemen met wifi, maar wat voor problemen je hebt zijn nog niet duidelijk. Kan je dat toelichten zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Speelt het bijvoorbeeld alleen via wifi, of ook op apparaten die met een kabel zijn aangesloten? Als het alleen via de wifi is kan je onze Wifi Manager doorlopen, die helpt je met de verbinding. 

En in dit artikel in onze Kennisbank geven we meer tips voor de wifi verbinding: 

Als het naast wifi ook voorkomt op bekabelde apparatuur kan het ook zijn dat er iets anders is met de verbinding. In dat geval kan je het beste een terugbelafspraak maken, dan kan de verbinding samen met jou nagekeken worden.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 17, 2026

Alleen als het modem echt kapot is zal die vervangen worden maar de kans dat je dan weer een v10 krijgt is groot. Welke problemen ervaar je nu?

U wordt Bedankt voor Uw bericht, ik koop nu zelf wel een Modem...Gr. Joop.Oldenburger

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 17, 2026

Dat kan natuurlijk ook als u de benodigde kennis daarvoor hebt. Hou er wel rekening mee dat kpn dat niet ondersteund en in het geval dat u service nodig heeft het huidige modem weer moet aansluiten. Mocht u een pairbonding aansluiting hebben dan bent u wel gebonden aan de v10. Er zijn nagenoeg geen andere modems te koop die dat aankunnen. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2026

Hoi ​@joop.oldenburger, welkom op de community. Als een modem vervangen wordt is dat over het algemeen voor hetzelfde type inderdaad. Zeker als je gebruik maakt van pairbonding, dan is de V10 je enige optie. 

Je noemt problemen met wifi, maar wat voor problemen je hebt zijn nog niet duidelijk. Kan je dat toelichten zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Speelt het bijvoorbeeld alleen via wifi, of ook op apparaten die met een kabel zijn aangesloten? Als het alleen via de wifi is kan je onze Wifi Manager doorlopen, die helpt je met de verbinding. 

En in dit artikel in onze Kennisbank geven we meer tips voor de wifi verbinding: 

Als het naast wifi ook voorkomt op bekabelde apparatuur kan het ook zijn dat er iets anders is met de verbinding. In dat geval kan je het beste een terugbelafspraak maken, dan kan de verbinding samen met jou nagekeken worden.