Skip to main content

Betreft Klantnummer ***. Ik krijg aanbiedingen van andere zoals Telfort en Ziggo om over te stappen. KPN bied nieuwe klanten voor tv met internet aan voor 57.50. Ik betaal meer dan 65 euro per maand. Wat doet KPN om vaste klanten te behouden??

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Nora Hack ,

Mogelijk heb jij nu een oudere abonnementsvorm? Je kunt zelf ook overstappen naar de huidige abonnementsvorm KPN Hussel. Je kunt dat zelf regelen via Mijn KPN. Lukt het niet? Bel dan met 0800-0402.

 

Dan ga jij ook 57,50 betalen voor Internet 100Mb/s, + TV-Basispakket.   

Realiseer je wel dat je dan geen eventule extra opties hebt. 

Hieronder staan de opties en de prijzen voor bestaande KPN-Hussel-klanten. 

Als je nu overstapt ben je iets goedkoper uit : bv 42,50 voor 50 Mbit/s en 47,50 voor 100 Mbit/s.  

Het pluspakket voor KPN-Husselklanten is sinds kort gratis als je ook een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN. 


 

 


Ik heb uitgerekend met de concurrent dag met mijn pakket aan eisen ik ongeveer het zelfde kwijt ben bij een ander. Alleen de welkomstbonus loop ik mis. Toch is service ook heel belangrijk. Als je belt met afdeling opzegging en je contract omzet in hussel, dan wil het nog wel eens zijn dat je een extra korting kan krijgen. Maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd en is ook niet altijd het geval.


Betreft Klantnummer ***. Ik krijg aanbiedingen van andere zoals Telfort en Ziggo om over te stappen. KPN bied nieuwe klanten voor tv met internet aan voor 57.50. Ik betaal meer dan 65 euro per maand. Wat doet KPN om vaste klanten te behouden??

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Nora Hack van Telfort (TFT) kun je geen aanbiedingen meer ontvangen, want Telfort bestaat niet meer en als je daar dan wèl aanbiedingen van ontvangt is het NEP.

KPN doet van alles om bestaande klanten te behouden, zoals het kado van de maand, deze maand gratis films kijken en/of gratis extra data als je aan de voorwaarden voldoet. Pluspakket is gratis gemaakt, scheelt ook weer €6,99 per maand.

Je zou ook je eigen abo eens tegen het licht kunnen houden of je hier en daar niet ergens op bezuinigen kunt, bijvoorbeeld een hoge snelheid die je toch niet nodig hebt of een extra pakket waar je toch niety naar kijkt of je neemt in de praktijk toch niets op, kan het opnamepakket weg enz.

 


Bedoelde T-Mobile...maar ongeacht andere aanbieder. Bedankt voor de info.


OK @Nora Hack . Graag gedaan. 

Is het gelukt in Mijn KPN om het abonnement om te zetten naar 57,50 per maand?

 


Nee nog niet. Lukte niet om account aan te maken...had de app nog niet 😉.


Ok, het kan ook via de internetversie van MijnKPN. Of bel nu even naar 0800-0402.


Hallo @Nora Hack en welkom hier :)

 

Heb je iets gehad aan de informatie van onze community? Wat betreft aanbiedingen; bij elke provider kun je bij de start van het abonnement eigenlijk altijd (eenmalig) gebruik maken van een welkomstaanbieding in de vorm van een mooie cadeau of korting op het abonnement. Mocht je hier nog verdere of aanvullende vragen over hebben dan horen we dat natuurlijk graag!