Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een nieuwe invulkaart krijgen?

• September 25, 2025
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Is het mogelijk dat u een nieuwe "bewaarmap" toestuurt, degene waar je ook je gegevens op in kunt vullen.

Ik heb deze ontvangen bij het afsluiten van mn contract, helaas vond onze puppy het nodig om deze als speelgoed te gebruiken

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Grachtmuur. Jammer om te horen dat de bewaarmap kapot is. Helaas hebben we deze bewaarmappen niet meer, dus we kunnen er geen nieuwe sturen. Gelukkig zijn er al andere mogelijkheden hierboven genoemd. 

Wat leuk dat jullie een puppy hebben! Wat voor puppy is het? Het klinkt alsof hij of zij al flink avontuurlijk bezig is. Misschien vindt je het leuk om het te delen in ons Huisdieren topic🐶

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 25, 2025

Hallo ​@Grachtmuur ,

Heb je hier wat aan?: 

https://www.kpn.com/service/handleidingen-software

Ik weet niet of KPN anno 2025 nog steeds dit soort mappen verstuurd, waarschijnlijk niet meer:

Je kunt natuurlijk ook de handleiding in een ander mapje stoppen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2025

Hoe krijgt de puppy de bureaulade open?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • September 25, 2025

Hoe krijgt de puppy de bureaulade open?

Ik lees nergens dat de map in een bureaulade lag.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 25, 2025

Nee. De opmerking was ook ter overdenking. Maar dat lijkt me toch wel dè plek. Die gegevens heb je ook vrijwel nooit nodig.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • September 25, 2025

Kunststof documentenmap, € 0,39 Documentenmap A4 | Action NL

Kunststof documentenmap, 2 stuks € 0,64 Documentenmappen met insteekvak A4 | Action NL

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 27, 2025

Hoi ​@Grachtmuur. Jammer om te horen dat de bewaarmap kapot is. Helaas hebben we deze bewaarmappen niet meer, dus we kunnen er geen nieuwe sturen. Gelukkig zijn er al andere mogelijkheden hierboven genoemd. 

Wat leuk dat jullie een puppy hebben! Wat voor puppy is het? Het klinkt alsof hij of zij al flink avontuurlijk bezig is. Misschien vindt je het leuk om het te delen in ons Huisdieren topic🐶