Skip to main content

Goede dag

Ik.werk bij de defensie en was 2 maanden weg op oefening. In die tijd wilde.me vriendin tv kijken en internetten ( we betalen 93 euro in de maand met Netflix en espn) echter hebben wij 1maand 3 dagen geen internet en tv kunnen kijken. Er is een monteur geweest voor.prwcies zelfde storing als een half.jaar geleden . Het probleem.lag aan KPN dus heb een gratis monteur. Hij heeft de storing internet opgelost. En 9nze afstandbediening was kapot dus we k9nden 1 maand en 3 dagen lang wachten op een afstandbeding( dat duur t extreem lang er was fout van post nl) nu stap ik per 23-04-2022  naar Ziggo de monteur heeft internet gemaakt zonder internet te hebben 1 maand en 3 maanden . De fout lag bij de kabels buiten . Dus de.monyeur was gratis omdat het KPN zijn fout was . Echter had de monteur geen nieuwe afstandbeding op voorraad . We zouden het binnen 3 dagen krijgen maar dat duurde dus 1 maand en 4 dagen. Ik betaal netjes me facturen  en wil compensatie. Heb meerdere x gebeld.over de stress dat we maar 1 tv kanaal.konden kijken normaal gesproken levert post nl bonen 3 werkdagen een werkende afstandbediening van KPN  . Echter duurde dat 1 maand en 4 dagen dus we hebben maar 1 zender hele tijd kunnen kijken omdat we niet k9nden switchen van tv zender . Plus dat ik 1 maand en 3 dagen geen internet had . De complete  Wi-Fi lag eruit . De monteur heeft goed opgelost. Echter hebben wij vaak.gebeld.over de storing en klachten . Ik sta op per 23-04-2022 .te switchen naar Ziggo. E cj ter hebben we diverse collega's gesproken van KPN  die zouden compensatie geven 1 maling op de factuur 15 euro in mindering en 90 euro in mindering gebracht op onze Laaste factuur . De compensatie is geregeld door u collega maar staat niet in de factuur . Zou u het wille  afsluiten en de eerlijke compensatie ( schade en beperkingen dat we geen internet hadden en 1 maand en 4 dagen allen 1 tv zender kijken ondanks een kapotte afstandbediening hebben . Inmiddels is alles weer geregeld ennd9et het het . Ben weer tevreden klant. Echter kunt u de compensatie in onze Laaste factuur kunennzetten dat dat eerlijk is afgehandeld dat er-15;euro compensatie  en -90 euro compensatie in mijn Laaste factuur te hebben gezien en gezet. Wilt u dit afhandelen?. 

M.v.g C.u Jansen

*Admin* gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

Hi @Chrismarlboro, als ik de systemen induik zie ik het volgende:

  • de eerste keer dat er contact met ons opgenomen is over de tv was op 24 maart
  • de monteur is langs gekomen op 28 maart en heeft geconstateerd dat de tv-ontvanger  het wel deed, maar dat de tv op een verkeerd input kanaal stond
  • de monteur heeft ook genoteerd dat het internet het eerder op de dag weer is gaan doen zodat hij daar niet mee aan de slag hoefde te gaan
  • voor de 4 dagen storing (24 / 28 maart) die geregistreerd staan, is een vergoeding van €15,- doorgevoerd. Deze is wel zichtbaar op de factuur van april
  • de monteur heeft geconstateerd dat de afstandsbediening defect was, vervolgens is er een nieuwe aangevraagd

Wat ik nog niet helemaal begrijp, is de duur van de storing. Jij hebt het over ruim een maand, maar er is slechts 4 dagen voor het monteursbezoek, voor het eerst contact met ons opgenomen. Als wij niet weten dat jullie een storing hebben, kunnen we uiteraard ook niets oplossen. Ook geef je aan dat het een maand en 4 dagen duurde voordat de afstandsbediening bezorgd werd, maar die is op 5 april door jullie opgehaald bij een PostNL punt. Dat is niet 1 maand en 4 dagen na het monteursbezoek, maar 8 dagen.