Skip to main content
Antwoord

Kan ik eerder dan de verhuisdatum gebruik maken van tv en internet op mijn nieuwe adres?

• January 9, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hallo!

Ik heb op 31-12 een contract afgesloten. Maar het duurt tot 29-1 voordat het geïnstalleerd wordt. Kan dit eerder ivm een vervroegde verhuizing? Ik snap dat de vraag waarschijnlijk 100 keer gesteld wordt hoor en als ik niet drie kinderen had gehad die met spoed mee hadden moeten verhuizen dan was het voor mij alleen geen probleem geweest. Ik hoor het graag!

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Lindabem, met 3 kinderen zonder internet zitten lijkt me niet zo fijn dus ik snap je vraag heel goed! Een verhuizing is al gestress genoeg als je wél een werkende internetverbinding hebt 😬

Heb je bij het afsluiten zelf gevraagd om 29-01 als ingangsdatum? Of was dit bij het afsluiten al de eerst mogelijke leverdatum? In het laatste geval zal het niet mogelijk gaan zijn. Mocht je zelf om deze datum verzocht hebben, dan kan je navragen of er iets te vervroegen valt. Niet geschoten is altijd mis!

Je kunt hiervoor terecht bij onze telefonische klantenservice. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hi ​@Lindabem, met 3 kinderen zonder internet zitten lijkt me niet zo fijn dus ik snap je vraag heel goed! Een verhuizing is al gestress genoeg als je wél een werkende internetverbinding hebt 😬

Heb je bij het afsluiten zelf gevraagd om 29-01 als ingangsdatum? Of was dit bij het afsluiten al de eerst mogelijke leverdatum? In het laatste geval zal het niet mogelijk gaan zijn. Mocht je zelf om deze datum verzocht hebben, dan kan je navragen of er iets te vervroegen valt. Niet geschoten is altijd mis!

Je kunt hiervoor terecht bij onze telefonische klantenservice. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei.