Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een contract afgesloten betreffende televisie en internet bij KPN. Volgens de verkoper is de ingangsdatum 15 maart. Nu heb ik de apparatuur binnen gekregen en mijn vraag is nu als ik dit nu instaleer heb ik dan ook internet en televisie of moet ik hier tot 15 maart op wachten.

 

Met vriendelijke groet

Ben Baars

klantnummer: ************

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Benb053,

De ingangsdatum van je abonnement staat als het goed in de mail die je hebt ontvangen.  Je kan het ook online checken via deze pagina. Meestal als je je apparatuur binnen hebt kan je tegen 15 maart wel beginnen aan te sluiten. 


In mijn mails van de KPN wordt nergens gesproken over een ingangsdatum. Is het niet mogelijk dat er een datum bekend is waar op ik verbinding heb.


Meestal staat in de bevestigingsmail die je van KPN ontvangt altijd een startdatum. Wil je precies weten wanneer je aangesloten wordt kun je het snelste even bellen (0800-0402) of de link gebruiken die ik hierboven noem. 

Het is vaak ook zo dat je op de dag van aansluiten nog een SMS krijgt dat je verbinding gereed is om aan te sluiten. 


Hoi @Benb053, welkom. 

Ik heb even meegekeken. De aansluitdatum staat op de 15e. Dat is dan ook de dag dat het signaal actief wordt, vanaf dan zal het internet werken.