Skip to main content

Hallo allemaal een vraag aan jullie. 

 

Ik heb momenteel het alles in 1 pakket van kpn, daarbij heb ik ook een mobiel abonnement wat ik al een jaar kan verlengen maar toen kwam hussel en was ik zeker niet goedkoper uit en raakte ik mijn dubbele data kwijt met overstap naar hussel dus toen zo gelaten.

 

Gezien er na mij inziens geen mooie deal voor mij is met een mobiele verlenging ga ik daarmee overstappen naar een andere provider denk ik en nu komt de vraag, welke korting had ik in mijn alles in 1 pakket, ik weet dat ik gratis zender pakket heb (plus) die zou komen te vervallen, is dit het enigste? En is het dan misschien wel rendabel om wel over te stappen naar hussel misschien?

Ik betaal nu voor het alles in 1 pakket 71,99 excl eventuele bel kosten huis telefoon.

Hiervoor heb ik een 100/100 glasvezel

1x tv ontvanger zonder opnemen 

Huis telefoon

Spotify

Een gratis zenderpakket icm mobiel abonnement. 

--

Mobiel abonnement betaal ik 15,14

Daarvoor heb ik standaard 2gb en 150 belminuten maar door het alles in 1 pakket heb ik dubbele data dus 4gb en 300 belminuten. 

 

Wie kan mij raad geven of de overstap misschien toch goedkoper is naar hussel. Huis telefoon gaat er dan uit omdat ik daar anders ook los voor moet gaan betalen en mobiel naar een andere provider mits het wel goedkoper kan, ik kom er niet echt uit en wil niet zomaar wat aangeprezen krijgen als ik moet bellen met de klanten service en bijvoorbeeld een 3 maanden korting krijg om later duurder uit te zijn, daar ben ik te gevoelig voor..

 

Dus wie kan het mij uitleggen wat ik het beste doe of juist niet

 

Alvast dank je wel:relaxed:

Hallo @Fluf ,

Ja, een overstap naar KPN Hussel is op dit moment voordelig voor jou.

bron : https://www.kpn.com/shop/tv

Internet 100/100 : 47,50

TV : 10,00

Vast Bellen exclusief de losse belkosten : 2,00

Spotify (Premium) : 9,99

 

Je krijgt het pluspakket sowieso gratis bij KPN Hussel als je een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN. En daarnaast kun je nog 5 euro Entertainmentkorting krijgen op een ander pakket.  

Dus bv op Spotify ! 

Dan wordt het 47,50 + 10,00 + 2,00 + 9,99 - 5,00 = 64,49

 

En dat scheelt zomaar 7,50 per maand met wat je nu betaalt. 

 

(Spotify Family is 5 euro duurder, dan wordt het 69,49) 

 

Aan jouw mobiele abonnement wijzigt dan niets. Zolang je dat tenminste niet opzegt of verlengt. 


Bedankt voor je snelle reactie terug.

 

Duidelijk maar is die mooie prijs ook nog van toepassing als ik met mijn mobiel naar een andere provider ga, ik weet dat ik dan geen plus pakket meer heb maar die 5 euro entertainment korting dan? Of ga ik dan als nog 69,49 betalen?

 

Punt is als ik mijn thuis naar hussel ga zetten raak ik sowieso mijn dubbele data kwijt van mijn mobiel en 15 euro voor 2gb en 150 belminuten dan nog maar kom ik 1 net te kort aan en 2 vind ik niet echt meer van deze tijd met de prijs.. Zeer waarschijnlijk als ik een verlenging zal doen bij kpn betaal ik voor mijn mobiel weer meer waardoor het totaal plaatje als nog niet goedkoper is of zie ik dat verkeerd:relaxed:​​​​​:blush: 


Als je jouw mobiel abonnement opzegt, dan mis je inderdaad : 

  • Het gratis pluspakket
  • De 5 euro entertainmentkorting op bv Spotify

Nog even ter verduidelijking: 

Als je alleen voor KPN Thuis overgaat naar KPN Hussel, dan verandert er niet aan jouw mobiele telefoonabonnement. Je kunt jouw mobiele abonnement gewoon ongewijzigd voortzetten na het einde van jouw contract. Dan verandert er ook niets aan de kosten of voorwaarden. Je bent nooit verplicht om te verlengen. 

Het is dus mogelijk om voor Internet en TV KPN Hussel te hebben en voor mobiel niet. 

Of andersom….. 

 


O ik had juist begrepen dat dan mijn dubbele data kwam te vervallen als ik mijn thuis naar hussel zou gaan zetten, maar ik begrijp het goed dat dit dus niet zo is ?

 

Als dat niet zo is, is dat zeker een optie om te gaan omzetten inderdaad


Klopt, dubbele data verdwijnt niet bij jouw mobiele abonnement als je alleen voor je thuis-abonnement overstapt naar KPN Hussel.  


Mag ik je hartelijk danken voor je tijd en hulp, hier heb ik echt wat aan. Bedankt :hugging:


Graag gedaan. :thumbsup_tone3:

 


Goedemorgen. Gisteravond even rustig voor gaan zitten en het in orde gemaakt. Gezien de huis telefoon eruit ging kwam ik op 62,49. Na het accepteren van de voorwaarde krijg ik een email met de specificaties waarin staat 67,49 per maand gedurende 12 maanden. Klopt het dat daar die - 5 euro niet bij in staat? :astonished:

Tevens staat er bij het plus pakket eerste 3 maanden gratis of wel daarna moet ik het betalen? 

Verder kan ik in mijn kpn mijn thuis abonnement ook niet meer in zien,hij kan het niet laden. Alleen mijn mobiel staat er nog


Hi @Fluf, welkom hier. 

Met de € 5.- bedoel je de entertainmentkorting neem ik aan? Zou je in Mijn KPN het abonnement willen ontkoppelen/verwijderen en dan opnieuw willen toevoegen? Zie je de gegevens dan wel en ook de korting? 

 


Ondertussen contact geweest en opgelost, ik kon de reactie niet meer weghalen.

Toch nog bedankt voor de reactie:relaxed:


Ondertussen contact geweest en opgelost, ik kon de reactie niet meer weghalen.

Toch nog bedankt voor de reactie:relaxed:

Geen probleem, fijn om te lezen. :relaxed: