Skip to main content

Ik wil overstappen op een andere provider (ben nu bij Online.nl). Het liefst zou ik glasvezel nemen, maar dat is wel gepland maar nog niet beschikbaar. Kan ik gratis overstappen als in mijn wijk binnen één jaar glasvezel gelegd wordt?

jahoor,Dat kan zeker.Dan word je later gewoon gemigreerd.


Als je nu kpn neemt kom je in eerste instantie via DSL. Dat wordt dan later gratis omgezet naar glasvezel inderdaad.


Als je nu kpn neemt kom je in eerste instantie via DSL. Dat wordt dan later gratis omgezet naar glasvezel inderdaad.

En dan krijg je ook een ander (vast) public ip adres bij kpn 

 


En dan krijg je ook een ander (vast) public ip adres bij kpn 

Dan krijg ik dus na 22 jaar een ander IP volgend jaar april. Ik heb sinds 1999, toen het onafgebroken internet-avontuur hier begon, een aansluiting. Die ik dus nu, 22 jaar later, na moderniseringen nog steeds heb. Mogelijk dus altijd hetzelfde IP gehad. Hoewel dat véél minder belangrijk is dan een telefoonnummer of e-mailadres natuurlijk.

@peter-keetfm .


En dan krijg je ook een ander (vast) public ip adres bij kpn 

Dan krijg ik dus na 22 jaar een ander IP volgend jaar april. Ik heb sinds 1999, toen het onafgebroken internet-avontuur hier begon, een aansluiting. Die ik dus nu, 22 jaar later, na moderniseringen nog steeds heb. Mogelijk dus altijd hetzelfde IP gehad. Hoewel dat véél minder belangrijk is dan een telefoonnummer of e-mailadres natuurlijk.

@peter-keetfm.

Ja klopt als je van dsl naar glas gaat 

Ik ben van dsl vast ip naar glas gegaan

toen heb ik een nieuw public ip gekregen  

Kpn heeft geen vast public ip maar uit ervaring veranderd dit nooit 

Sinds 2014 glasvezel nooit dat public ip veranderd 

Ik vindt het heel belangrijk vast public ip adres 

Dat is een van de rede dat ik niet naar t-mobile ga 

 


Als je nu kpn neemt kom je in eerste instantie via DSL. Dat wordt dan later gratis omgezet naar glasvezel inderdaad.

Zo zit het inderdaad als je nu klant bij ons wordt en glasvezel via KPN wordt later beschikbaar.