Skip to main content

Heb via de superwifi een gastennetwerk ingesteld. En later ook via mijn modem KPN box 12.

Heb nu 2 gastnetwerken met verschillende namen . Kan ik het gastnetwerk van de superwifi verwijderen.,

Ik heb er maar 1 nodig. en die werkt prima.

Groeten Bobbejanus.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Bobbejanus . Welkom op het forum.

Dit is nu even lastig te beantwoorden omdat ik niet weet welke firmware jouw box12 heeft. Uiteraard zou je dit uit moeten kunnen zetten maar ik wil graag eerst even de lijn doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?


Heb het al gevonden  Wanneer ik inlog op het superwifipunt kan ik daar het gastnetwerk van het superwifipunt uitzetten. Het andere gastnetwerk in het KPNmodem staat gewoon aan en dat is de bedoeling ook. Nogmaals bedankt voor de moeite. groeten Bobbejanus.


Top! Fijn dat je het zelf al gevonden had.


Ik heb bij installatie ( januari 22) het gasten netwerk geactiveerd. ( V12 box zonder versterkers)Tot op heden nauwelijks gebruikt maar nu wil ik inloggen en weet kan het wachtwoord niet meer vinden . Inloggen op het modem lukt niet omdat het wachtwoord niet juist is!! Zijn er andere manieren om er achter te komen 


@Nard1 Dan zult u de Box12 moeten resetten naar fabrieksinstellingen, waarna u met het admin password ( helemaal onderaan op de sticker aan de achterkant) weer kunt inloggen en een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

  • Met de resetknop
    Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.

Beste Hans,

dank voor je reactie. Ik ga het zo doen!