Skip to main content

Hallo, Ik heb een direct online pakket van jullie ontvangen aangezien glasvezel op mijn adres nog niet is aangesloten en een nieuw koperabonnement niet meer mogelijk is. Een fijne tussenoplossing! Nu wilde ik mijn verbruik inzien via de Alcatal wifi app, maar het wachtwoord dat hiervoor op de router staat wordt afgekeurd in de app. Ik heb zojuist gebeld en een medewerker gesproken, hij geeft aan dat de enige mogelijkheid om het GB saldo te checken is de simkaart in een telefoon doen en een sms bericht versturen. Aangezien het belangrijk is op tijd te weten wanneer het saldo bijna verbruikt is om een opwaardering aan te vragen vind ik dit een erg omslachtige methode die je niet geregeld uit kunt voeren en je mogelijk in de problemen komt dat het saldo er ongemerkt doorheen is. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit de enige mogelijkheid is, vandaar dat ik via deze weg graag nog een keer navraag of er via de app of een andere weg een oplossing is om het saldo te checken zonder de simkaart te hoeven verwisselen? Alvast bedankt!

Je kunt het verbruik In de Alcatel WiFi Link app inzien. Een andere manier is er niet echt behalve dan de optie die telefonisch al aan je is doorgegeven. 


Dag Jeroen, dank voor je antwoord! Het wachtwoord voor de Alcatal wifi app die op de router staat is niet werkend, vandaar dat ik gebeld had. Die app zou namelijk een fijne mogelijkheid zijn. Kan jij inzien wat het wachtwoord zou moeten zijn of hem resetten? Ik zal de gegevens in mijn profiel zetten onder persoonlijke opmerkingen.


Dat wachtwoord is helaas voor mij helemaal afgeschermd. Resetten van op afstand kan ik ook niet doen. 


Dat is erg jammer! Dan houdt het denk ik op en kan ik de app dus niet gebruiken?


Als jij echt zeker weet dat je de juiste instructie en wachtwoord gebruikt om die app te openen en het niet werkt, dan houd het inderdaad helaas wel op. Ik heb geen andere opties voor je.Â