Skip to main content

Ik krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag of ik KPN internet nu al kan aansluiten terwijl mijn huidige (glasvezel) abonnement bij mijn huidige provider nog loopt (opgezegd per 8 Januari, einde contract datum)

Hoi @Ivo Kors 

Welkom op het forum van KPN, en uiteraard welkom als nieuwe klant bij KPN.

Op de bevestiging die je per e-mail hebt ontvangen, staat de ingangsdatum vermeld waarop KPN die gekozen diensten actief stelt, tevens ontvang je op dezelfde dag een sms bericht op je mobiel, met daarin vermeld dat je het modem kunt gaan aansluiten.

Heb je gekozen voor de overstapservice van je huidige provider naar KPN, dan zal KPN pas actief worden op de dag dat je huidige provider stopt met leveren, dus in jouw geval op 8 januari 2024.
Omdat je bij je huidige provider, een opzegtermijn hebt van 1 maand.

Via de volgende pagina, kun je jouw bestelling live op volgen: Volg je bestelling

Je hiermee voldoende te hebben geholpen.


Ik heb niet gekozen voor de overstapservice. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik vanaf 28/12 KPN kan gebruiken


Ik heb niet gekozen voor de overstapservice. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik vanaf 28/12 KPN kan gebruiken

De huidige provider zal de lijn eerst vrij moeten geven. Dus zelfs al zou u nu alles aansluiten is de kans vrij klein dat het gaat werken.

Met andere woorden u kunt enkel wachten tot 8-1-2024 dit is ook afhankelijk van wie uw huidige providers is en via welk netwerk deze levert, als u meerdere glasvezel aansluitingen heeft kunt u de KPN spullen aansluiten en zal alles vermoedelijk meteen werken, zodra er licht op de vezel staat.