Skip to main content

In het kader van domme vragen bestaan niet:

Ik besefte mij ineens dat ik in mijn nieuwe woning geen KPN glasvezel kastje heb hangen, maar van Ziggo. Ik zat even te kijken in de installatiehulp en daar staat die vanzelfsprekend niet tussen. 

 

Dat kastje ziet er ongeveer zo uit. Ik heb deze foto even van Google gehaald. Kan ik op dit kastje van Ziggo gewoon KPN glasvezel installeren of heb ik een monteur nodig? Ik ben nieuw in de wereld van glasvezel dus ik wil het liever zeker weten🙈

Onder dat kastje staat toch echt op de brief KPN
 


Dat wat je stuurt is gewoon een TK-01 glasvezel aansluiting van KPN Netwerk. Hier kun je dus KPN op aanvragen. 

Maar stuur als het mogelijk is een afbeelding van jou meterkast, dat maakt het een stuk duidelijker. 🙂


Onder dat kastje staat toch echt op de brief KPN
 

Zoals gezegd is deze foto van Google. Ik kan aanstaande vrijdag pas de woning weer in, dan wordt die opgeleverd door de verhuurder. 


Dat wat je stuurt is gewoon een TK-01 glasvezel aansluiting van KPN Netwerk. Hier kun je dus KPN op aanvragen. 

Maar stuur als het mogelijk is een afbeelding van jou meterkast, dat maakt het een stuk duidelijker. 🙂

 

Dat zal dan vrijdagochtend pas worden aangezien ik niet eerder de woning in kan. Ik hoop dat het dezelfde is, anders zit ik nog wel even zonder internet en tv

 


@sander_vh, wat zegt de postcodecheck? Deze kan vaak zien of je glasvezel hebt ja of nee. 
Je kan dit ook bij KPN Netwerk zelf checken als je dit zou willen.


@sander_vh, wat zegt de postcodecheck? Deze kan vaak zien of je glasvezel hebt ja of nee. 
Je kan dit ook bij KPN Netwerk zelf checken als je dit zou willen.

Ik had er geen idee van dat je dat zelf kon checken. Er staat dat er glasvezel is op mijn adres dus dat is goed nieuws! Toen ik het pakket aangevraagd heb was de maximale snelheid nog 200mb download dus nu maar eens kijken of ik dat nog kan verhogen. Voor nu weet ik genoeg, dankjewel!