Skip to main content

Chat werkt niet bij mij en telefoon geen contact.


Geen mail adres beschikbaar?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Geen mail.

 

Chat, Forum, bellen (0800-0402 zeg tegen de computer) dat je een medewerker wilt spreken.


Thanks en jammer.


Heb liever zaken op schrift. Bedrijven zijn tegenwoordig erg onbetrouwbaar. 
Chat werkt niet bij mij (waarschijnlijk door veiligheidsinstelling).  zal eens naar Freedom gaan kijken.

Absurd zoals ze hier de dienstverlening aan andere klanten over laten (en die zich er voor laten lenen). 

 

 


Andere klanten zijn een aanvulling die heel veel zaken weten op te lossen. De medewerkers van KPN zijn kundig maar via het forum duurt het allemaal wat langer. Dan heeft u wel dingen op schrift.

Dus afwachten, bellen of chatten.

 

Mvg

 

 


Vast..  Blijft slechte dienstverlening om klanten als een veredelde buurtpreventie 😉 in te zetten.  Zeker omdat als bedrijf te doen.    

Maar conclusie is helder. KPN is graag onbereikbaar voor haar klanten.  Mag ik weer de moeite gaan doen om door de jongens en meisjes van de 1de lijn heen te komen, die weinig anders kunnen dan hun telefoonscriptje afdraaien.

Prutsers…

Niet dat anderen veel beter zijn hoor. 


Volg vooral u eigen weg. Het forum is extra en is naast chatten bellen een leuke aanvulling. Ik wens u nog een fijne avond.


Dag @Heronimos Als je direct en persoonlijk contact wilt dan kan dat uiteraard. We zijn bereikbaar via telefoon (0800-0402), via de chat op de site en via de social media-kanalen. Soms kan het even druk zijn aan de telefoon of chat, maar meestal komt je er zo door. De collega's van webcare zitten ook altijd voor je klaar. Mailen kan inderdaad niet, maar er zijn meer dan genoeg opties om met ons in contact te komen. Je zou trouwens een ander browser kunnen proberen, als je de chat niet aan de praat krijgt. 

Dan is er ook dit Forum. Het idee van het KPN Forum is dat klanten elkaar helpen met tips en adviezen. De mensen die hier actief zijn doen dit uit interesse en plezier. En zoals Jeroen terecht aangeeft: er zit heel veel kennis. Met enkel even rondneuzen vind je wellicht al een antwoord op je vraag. Als je er onderling niet uitkomt, zijn er moderators zoals ik actief. Wij zorgen dat alle informatie goed vindbaar is en dat gesprekken netjes verlopen. We kunnen helpen met vragen, maar kunnen geen direct contact bieden. 

Je schrijft twee dingen waar ik op wil reageren. Wij laten onze dienstverlening niet aan anderen over. Zoals ik schreef kun je ons op tal van manieren bereiken en dit Forum is er één van. Het heeft wel een iets andere insteek dan een klantenservice. Er is hier niemand die zich ergens voor laat lenen en niemand hoeft zich als buurtpreventie te gedragen. De mensen die hier actief zijn doen dat met alle goede wil van de wereld en een positief kritische insteek. Verder: ik geloof graag dat je enkele nare ervaringen met de klantenservice hebt gehad: er gaan soms dingen niet goed. Maar de collega's aan de telefoon helpen iedereen graag, kunnen veel meer dan scriptjes afdraaien en ze zijn al helemaal geen prutsers. 

Je bent meer dan welkom om hier je vraag te stellen. De community staat voor je klaar. 

 


nevermind… zinloos.


Met u laatste reactie kunnen wij helaas niets. Voor nu een fijne avond toegewenst. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan kunt u zelf inschatten op welke wijze u contact wilt zoeken. 


Reageer