Skip to main content

Wat smartphones betreft ben ik  een digibeet.

Ik heb KPN internet buitengebied met 4G. Mobiel telefoneer in nog met prepaid vodafone. Is het mogelijk dat ik een smartphone aanschaf om vervolgens in en om het huis met deze smartphone op het KPN netwerk te internetten.

 

Als je thuis al een vaste internet-aansluiting hebt (KPN of wat anders) en daarbij wifi, dan is het sowieso al mogelijk om thuis te internetten. Je kan dan de wifi op je telefoon aanzetten om te verbinden met je thuisnetwerk. Wil je specifiek via KPN internetten?


Ja, dat kan! 😀

Voor telefoneren (simkaart) kun je zelfs nog Vodafone prepaid voorlopig aanhouden. Met dezelfde simkaart. 


Mijn dank voor de duidelijke uitleg. Smartphone aanschaffen. 


Uit interesse welke telefoon heb je nu @robert145 ? Wees er wel bewust van dat als je nu een basic telefoon hebt dat een smartphone geheel wat anders is.

Heb je de optie of heb je het al om de telefoonnummers op de simkaart te plaatsen? Zorg dat de telefoonnummers niet verloren gaan als je ooit een andere simkaart overweegt.

Wanneer je een smartphone koopt zou ik je aanraden om ook tips te vragen waar je op mag letten bij een IPhone of een Android telefoon.


Hoi Robert! Ik zie dat je vanuit de community al veel goede tips hebt gekregen. Ben je er nog uitgekomen? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!