Skip to main content

Hoi,

stel dat ik een tijdje weg ga, zeg 2 of drie maanden, kan ik dan mijn abo tijdelijk aanpassen? 

Je bedoelt je abo thuis?

Je kan extra zenderpakketten stopzetten. Maar verder niet. 

Overigens kan je in heel Europa over je meeste zenders beschikken, Duits, Vlaams en BBC uitgezonderd. 


Hoi @Marikeanne ,

Alleen internet is verplicht, dus dat blijft doorlopen. Je kunt het aanvullende TV-abonnement opzeggen en ook alle eventuele extra zenderpakketten. Vast Bellen opzeggen is niet handig, heb je onbeperkt vast bellen, dan kan je die toeslag voor onbeperkt wel weer tijdelijk opzeggen. 
 

Dus kortom : Hou internet en vast bellen (basis), zet de rest stop. 


Als aanvulling op Noordzee: als je een Hussel abonnement hebt, dan kan dat inderdaad. En dan kan je zelfs dat Internetdeel naar het laagst mogelijke aanpassen (50 Mbit). 

Heb je een ouder abonnement, dan gaat dit allemaal niet op. Dan moet je je abonnement eerst naar Hussel omzetten. Dan kan je wel direct alles aanpassen zoals hierboven staat.


@Ward_ 

Dank voor de aanvulling. Sinds kort heb ik KPN Hussel. Maar daarvoor had ik ook al een abonnement bij KPN waar TV een aanvullende keuze was. (En die TV had ik dan ook niet erbij….) En ook daar kon ik mijn Vast Bellen variëren met diverse opties voor onbeperkt bellen.